Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Salvia bestellen vanuit BelgiŽ

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Algemeen: Salvia bestellen vanuit BelgiŽ

Korting op 420shop
    Hey,

Ik vroeg me af of het veilig is om salviabladeren te bestellen van een Nederlandse website en naar BelgiŽ te laten verzenden? Ik wil het wel eens proberen (nog nooit gedaan) maar aangezien het verboden is in BelgiŽ twijfel ik een beetje of ik het wel zou doen.

Het gaat hierom:

http://www.dutch-headshop.com/nl/sal...ren-p-418.html

Verder tips ivm salviagebruik (eerste keer) zijn uiteraard ook welkom! Ik ben namelijk ook nog aan het twijfelen als ik het heb, hoe ik het ga gebruiken.

Alvast bedankt voor het advies!

Re: Salvia bestellen vanuit BelgiŽ

Verzend-beperkingen Salvia
    We kunnen Salvia Divinorum Extract niet versturen naar AustraliŽ, Estland, Finland, ItaliŽ, Noorwegen en Zwitserland.
    tot zover wat ze zelf zeggen ..
    lijkt me duidelijk genoeg.
    kan geen tips geven gezien niet gebruiker, behalve deze: gebruik met mate, gebruik met maten, waarvan ťťn niet gebruikt en het komt goed

Comment

Ik weet bijna zeker dat je er geen problemen mee krijgt.

Comment

Is geen enkel probleem om dit te bestellen, Salvia Divinorum is eigenlijk gewoon een soort salie.
        Ik heb het een paar keer geprobeerd, gewoon gerookt in een houten hashpijpje.
        Je moet de rook inhaleren en zolang mogelijk inhouden voor je uitademt.
        Ik vond het niet echt de moeite; je krijgt het heel warm, je evenwicht is een beetje verstoord en je ziet een beetje wazig.
        Niet echt een wauw-effect of diepe sprirituele ervaring dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
          Is geen enkel probleem om dit te bestellen, Salvia Divinorum is eigenlijk gewoon een soort salie.
          Ik heb het een paar keer geprobeerd, gewoon gerookt in een houten hashpijpje.
          Je moet de rook inhaleren en zolang mogelijk inhouden voor je uitademt.
          Ik vond het niet echt de moeite; je krijgt het heel warm, je evenwicht is een beetje verstoord en je ziet een beetje wazig.
          Niet echt een wauw-effect of diepe sprirituele ervaring dus
          Cv, dan ga ik het toch eens proberen denk ik

Ik heb er ondertussen nog wat overgelezen en het zou bijna geen geur hebben dus hoe ze dat in godsnaam zouden 'ontdekken' bij de post lijkt me sterk. Ik wou het toch maar eens vragen voor de zekerheid. Het is tenslotte verboden in te voeren dusja...
          Wat het effect betreft zou je beter af zijn met concentraten.

Bedankt voor het advies alvast! Ik ga er denk ik een houten pijpje ofzo bijbestellen

En ik zou het inderdaad sowieso met maten doen, in mijn vriendenkring is er bijna altijd wel ťťn iemand die niet smoort.
          Last edited by elberto; 25th December 2013, 12:36.

Comment

Ik heb al meermaals paddo's, salvia, en ander ongein via Azarius besteld naar hartje BelgiŽ. Kwam elke keer gewoon met de post toe, nog nooit problemen gehad.

Salvia heeft een heel ander effect op iedereen. Soms moet je ook enkele pogingen ondernemen vooraleer je er iets van merkt, of een veel grotere dosis dan aanbevolen nemen. Maar als het je lukt, voorzichtig experimenteren!, maar miljaar, dat is nog eens fun hebben.
            Qua gevoel is het alsof je op een rollercoaster zit. De eerste seconden zit je met een 'bang' hart te wachten, plotseling gaat je rollercoaster in vrije val, en is het puur plezier.
            Een vriend van me was eens heilig overtuigd op een ouderwetse boerderij te zitten nadat hij een haan hoorde kraaien net als het effect in werking ging. Tien minuten lang heeft hij koegeluiden zitten maken, meer kon hij er niet uitkrijgen. Zo ver ben ik nog niet gegaan, ik heb niet snel visuele hallucinaties, maar hij vond het een geniale trip.
            Beste effect krijg ik ook pas na 2x 0.3-0.4gr 20x extract een volledige minuut in mijn longen te houden. Dan is je portie al bijna op
            "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X