Cannabis - onverschilligheid

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • puzmiff
    Retired
    • Sep 2008
    • 13

    #1

    Cannabis - onverschilligheid

    Korting op 420shop
    Hi, kan onverschilligheid een effect zijn van regelmatig/dagelijks cannabis gebruik. Of versterkt het gewoon een mogelijke al aanwezige onverschilligheid. Of is dit dan eerder cannabis gebruiken als uitvlucht voor onverschilligheid. Enige ervaringen hiermee ?
    Last edited by puzmiff; 27 January 2010, 21:07.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Cannabis - onverschilligheid

    Cannabis kan je om veel reden gebruiken als een vlucht , roes , ontspanning, feestje , medicijn
    Onverschillig is een groot woord denk ik maar het maakt je wel allemaal wat minder uit.
    Bv stofzuigen kan morgen ook wel , ach waarom nu niet een jointje ben toch vrij , van een jointje ontspan je en komt alles een beetje minder hard binnen.
    Zo ervaar ik het in elk geval Ja kan wel zeggen als ik blow ben ik beetje onverschillig , kan de pijn beter hendelen vind het nu niet zo erg want voel me fijn en ontspan daar door en kan heerlijk slapen.
    God was never on your side..

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Cannabis - onverschilligheid

      Mha intreseert me eigenlijk niet zo.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Cannabis - onverschilligheid

        Tja Monty dat zegt dus genoeg
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...