Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

    Korting op 420shop
    Ik las net iets over lotto's winnen en dergelijke, en dus meteen maar eens een draadje gestart.

    Stel : je wint de lotto. Wat ga je dan op wiet/kweken-gebied doen ?

    Stop je ermee en laat je het voortaan aan anderen over om voor jou speciaal wat wietjes te kweken ? Verhuis je naar een penthouse om vervolgens het hele dak om te toveren in een groot wietparadijs ? Begin je een grote plantage ergens in een "tolerant" gebied ?

    Ben benieuwd naar de wietdromen
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

    Geld vormt slechts een onderdeel van een monetair stelsel.Je participatie binnen dit stelsel stijgt of daalt rechtevenredig met de hoeveelheid geld die je bezit. Geld op zich is volstrekt irrelevant: de macht die geld vertegenwoordigt echter wel. Als geld spreekt zwijgen de mensen

    Comment


      #3
      Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

      Stop je ermee en laat je het voortaan aan anderen over om voor jou speciaal wat wietjes te kweken ?
      Waarom stoppen met kweken, zou blijven kweken want ik weet graag wat ik rook en is men grootste passie!. Anders investeren in vastgoed en rentenieren, zou proberen mijzelf te blijven dat wel! Maar een leuke wereld reis zou wel kunnen volgen, jamaica enzo, zuid afrika, zeker en vast!

      Grtz
      Last edited by westport; 10 February 2010, 16:46.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

        Ik zou een heel mooi kasje in mijn tuin laten zetten, nu staat er een ding van panlatten en plastic, waar ik ook heel blij mee ben hoor

        Comment


          #5
          Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Geld vormt slechts een onderdeel van een monetair stelsel.Je participatie binnen dit stelsel stijgt of daalt rechtevenredig met de hoeveelheid geld die je bezit. Geld op zich is volstrekt irrelevant: de macht die geld vertegenwoordigt echter wel. Als geld spreekt zwijgen de mensen
          Volledig mee eens, maar dat is hier niet aan de orde. Je draait om de hete brij heen > wat ga jij doen met tenminste dat miljoen Xtreme ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

            Ik stop voorlopig effe met werken in ieder geval.

            Grtz.

            Comment


              #7
              Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
              Volledig mee eens, maar dat is hier niet aan de orde. Je draait om de hete brij heen > wat ga jij doen met tenminste dat miljoen Xtreme ?
              Dan ga ik keihard werken om er 2 miljoen van te maken.

              Comment


                #8
                Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

                lol, da's wel de minst waarschijnlijke reactie denk ik complimenten!
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Wat zou je doen met tenminste 'n miljoen ?

                  Leuk topic

                  Als ik een miljoen zou hebben zou ik niet stoppen met werken noch met kweken

                  Maar dan koop ik een mooi stukje grond ergens in een doodlopende straat
                  en bouw daar een mooi (en groot ) 'passief'-huis met als enige verwarming een kelder vol plantjes
                  Aangevuld met de nodige zonnepanelen en warmtepanelen voor stroom en warm water

                  Als er nog geld over is, zet ik het vast en strijk jaarlijks de rente op
                  Als ik dit huis heb kunnen bouwen, levert het hopelijk ook stroom terug aan het net ... wat weer geld opleverd
                  Al het geld dat je vroeger aan verwarming uitgaf stop je in een potje en ga je elk jaar een keertje extra mee op reis

                  Voila m'n huisje is betaald, geen verwarmingskosten meer en ik kan het hele jaar door verantwoord kweken

                  Comment

                  Bezig...
                  X