Dresscode

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #1

    Dresscode

    Korting op 420shop
    Een van de redenen waarom ik graag in Belgiƫ een restaurant bezoek is, dat in tegenstelling tot Nederland aldaar de dresscode nog wordt gerespecteerd.Het is toch leuk als man om in tenue de ville en als vrouw in een mantelpakje te gaan aanzitten aan een feestelijk diner.Spijkerbroeken en coltruien vormen naar mijn oordeel alsdan een dissonant.
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Dresscode

    zolang de stropdas maar thuis mag blijven, die trek ik alleen aan bij begrafenissen...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #3
      Re: Dresscode

      Op mijn stropdas staat: "parvus numero, maxus merito". En ik ben blij dat ik deze das mag dragen.

      Comment

      • zwof
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 149

        #4
        Re: Dresscode

        Is dat stropje van de Koninklijke Landmacht??
        En niet iedereen mag hem dragen begrijp ik??

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #5
          Re: Dresscode

          Koninklijke Luchtmacht, dit stropje wordt gedragen door reserve-officieren buiten dienst. Ik heb een fantastische tijd aldaar gehad, gedurende 21 maanden (mijn tour of duty) en 3 maanden vrijwillig nadienend.

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Re: Dresscode

            Nice X-treme, leuke tijd.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • Robba
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 809

              #7
              Re: Dresscode

              Ik ben blij dat ik in nederland woon ken ik gewoon aantrekken waar ik me het prettigst in voelt.

              Comment

              Bezig...