Wat moet ik verwachten.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WeedzNobody
    Retired
    • Feb 2010
    • 10

    #1

    Wat moet ik verwachten.

    Korting op 420shop
    Wat moet ik verwachten van een Voorgedraaide joint van 3.50.
    In de winkel heet hij de "Cobra special" volgensmij, En iemand zei dat er Purple haze in zat, Kan dit? O.o
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: Wat moet ik verwachten.

    Ik denk dat niemand je dat kan vertellen, tenzij je weet uit elke shop hij komt. Je zou het daar moeten vragen, of aan iemand die hem ook regelmatig daar haalt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • WeedzNobody
      Retired
      • Feb 2010
      • 10

      #3
      Re: Wat moet ik verwachten.

      Uhu ja, Ik weet wel uit welke shop hij komt, ik heb er eerder namelijk voorgedraaide van 2.50 gehaald, maar ik wou iets sterkers.

      Comment

      • Jah Selah
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 226

        #4
        Re: Wat moet ik verwachten.

        opensnijden
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: Wat moet ik verwachten.

          Opensnijden? En dan?
          Dan zie je dat er wiet (waarschijnlijk ) inzit, maar dan weet je toch nog niet welke soort het is... -1
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • WeedzNobody
            Retired
            • Feb 2010
            • 10

            #6
            Re: Wat moet ik verwachten.

            Ach, maar wat verwachten jullie, dat het wel merkbaar sterker zou zijn dan de 2.50 voorgedraaide?

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: Wat moet ik verwachten.

              Dat verwacht ik wel ja. Normaal gesproken doen ze er een duurder soortje in, als de voorgedraaide joint duurder is dan een andere. Een duurder soortje betekend meestal ook een sterker soortje.

              Als je geen verschil zou merken, zou men alleen maar die van €2,50 kopen
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • WeedzNobody
                Retired
                • Feb 2010
                • 10

                #8
                Re: Wat moet ik verwachten.

                Ja, Maar wat ik bedoel is of het verschil echt goed te merken valt, maar uit alle reacties (Vooral van Weedy ) Kan ik merken dat het niet te raden valt

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: Wat moet ik verwachten.

                  Het valt nooit te raden, alleen te proberen.

                  Als je denkt dat het 'te sterk' is, dan neem je gewoon rustig wat hijsjes en wacht je vervolgens het effect af. Als het allemaal wel meevalt, en je wilt meer, steek je hem gewoon weer aan en neem je meer hijsjes
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • Jah Selah
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 226

                    #10
                    Re: Wat moet ik verwachten.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                    Opensnijden? En dan?
                    Dan zie je dat er wiet (waarschijnlijk ) inzit, maar dan weet je toch nog niet welke soort het is... -1
                    wie weet is weedznobody zo een kenner dat hij riekt wat voor soort het is
                    as it was in the beginning,
                    so shall it be in the end
                    -BM-

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #11
                      Re: Wat moet ik verwachten.

                      Koop toch gewoon 2 joints: een van 2,50 en een van 3.50. Rook ze vervolgens alleen achter elkaar op. Ik "verwacht" dat je stoned wordt.

                      Comment

                      • Dr Haze
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Feb 2010
                        • 43

                        #12
                        Re: Wat moet ik verwachten.

                        Je kan beter je jointje zelf draaien!Dan weet je wat er in zit!Er zijn ook veel shops die gewoon bladafval er in gooien,en zo ook het afval 'kwijt' raken!Ik heb het vaker gezien!Mijn advies is en blijft altijd:Kweek je eigen wietje,en rook je eigen wietje!Dan weet je altijd wat je hebt!En je hoeft geen geleerde te zijn om je eigen wietje te kweken!Als je niet regelmatig rookt zou ik wel voorzichtig zijn!Gooi er niet te veel in!Legalize the herb,free the weed

                        Comment

                        Bezig...