Waar kweek jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #1

    Waar kweek jij?

    Korting op 420shop
    Kweek je binnen of buiten, allebei of geen van beide?
    Vul de poll in!
    918
    Binnen en Buiten
    24,51%
    225
    Alleen Binnen
    32,14%
    295
    Alleen Buiten
    29,30%
    269
    Ik kweek nog niet
    10,24%
    94
    Ik kweek helemaal niet
    3,81%
    35
    Last edited by Jointjedraaien; 16 March 2010, 17:44.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Hoe kweek jij?

    Ik doe het liefst buiten, maar tijdens de wintermaanden moet ik toch een plantje staan hebben.
    Zonder plantje is het zo leeg.........

    Comment

    • Dr Haze
      Senior Stoner
      Member
      • Feb 2010
      • 43

      #3
      Re: Waar kweek jij?

      Met de natuur mee laten gaan en van die grote struiken kweken is super!Maar binnen heeft toch wat speciaals!
      En betere wiet ook!Maar altijd kweken binnen of buiten maakt mij niks uit!

      Comment

      • Young Blood
        Expert Stoner
        • Aug 2009
        • 95

        #4
        Re: Waar kweek jij?

        ben nu binnen bezig, maar ga deze jaar ook is buiten proberen

        Comment

        • pedro
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 432

          #5
          Re: Waar kweek jij?

          Zomer buiten, winter binnen.
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment

          • Mr_3ppozz
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 659

            #6
            Re: Waar kweek jij?

            binnen, binnen en soms een beetje binnen
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment

            • Barre
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 170

              #7
              Re: Waar kweek jij?

              binnen, beetje gedwongen want heb niet echt goeie plaats buiten

              Comment

              • Maximus
                Retired
                • Apr 2010
                • 1

                #8
                Re: Waar kweek jij?

                Moeten wietplanten direct- of indirect zonlicht?

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: Waar kweek jij?

                  Moeten wietplanten direct- of indirect zonlicht?
                  Best laat je ze harden, 2dagen in de schaduw plaatsen.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Prutser
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 622

                    #10
                    Re: Waar kweek jij?

                    Enkel binnen momenteel, maar toch de beide aangekruist.
                    Vroeger deed ik beide, nu is buiten een beetje moeilijk, maar we zijn nu op zoek naar een koopwoning en dat is 1 van de voorwaarden die we zoeken, privé in onze tuin hebben

                    Later

                    Comment

                    • CronicAronic
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 204

                      #11
                      Re: Waar kweek jij?

                      lekker binnen beginnen en buite eindigen
                      sigpic

                      Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                      May Jah Bless The Herbs

                      Comment

                      • mister frank
                        Retired
                        • Nov 2009
                        • 785

                        #12
                        Re: Waar kweek jij?

                        eerst nog wat extra lezen tot ik er echt enorm veel van weet,
                        dat ik zkr ben dat het me perect ong. zou lukken

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #13
                          Re: Waar kweek jij?

                          buiten vind het het mooiste en natuurlijkste

                          Comment

                          • Amneeshigh
                            Retired
                            • Apr 2010
                            • 1145

                            #14
                            Re: Waar kweek jij?

                            Ik moet minimaal een uur op de step , daar kweek ik.

                            Greetzz GG

                            Comment

                            • Jona
                              Retired
                              • Jun 2008
                              • 2797

                              #15
                              Re: Waar kweek jij?

                              Binnen 1x per jaar en ook buiten (guerrilla-style )

                              Comment

                              Bezig...