Waar kweek jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sprinterke2
    Retired
    • Jul 2009
    • 353

    #16
    Re: Waar kweek jij?

    doorlopend binnen en id lente tot herfst buiten

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: Waar kweek jij?

      Buiten in de tuin en bij de buurvrouw
      God was never on your side..

      Comment

      • o21
        Retired
        • Dec 2008
        • 696

        #18
        Re: Waar kweek jij?

        binnen en buiten in tentje, serre, bloot, para,enz. Ja tuinieren is een passie.

        Comment

        • naturalia
          Retired
          • May 2009
          • 396

          #19
          Re: Waar kweek jij?

          Momenteel enkel binnen; maar zou ook graag buiten kweken, uit zaad om verschillende soortjes te testen; voorlopig nog niet door te veel zichtbaarheid

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #20
            Re: Waar kweek jij?

            natuur mooiste en realistische wat er is toch

            Comment

            • AlwaysStoned
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 274

              #21
              Re: Waar kweek jij?

              ik enkel buiten in een serre, hopen dat we een jaarvooraad halen
              sigpic

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #22
                Re: Waar kweek jij?

                In een foliekas in eigen tuin, in een kas bij een kennis (die krijgt de helft van de opbrengst) en in een maisveld met medeweten van de boer (kostte me een fles jenever).
                Op elke locatie staan 5 planten.

                Comment

                • Tripmeister
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2010
                  • 33

                  #23
                  Re: Waar kweek jij?

                  De guerilla is altijd een leuke uitdaging in de zomer!
                  De binnen kweek gaat het hele jaar door

                  Comment

                  • thelos
                    Bong Master
                    Lucky Member
                    • Jun 2008
                    • 306

                    #24
                    Re: Waar kweek jij?

                    Buiten all the way, dit jaar mijn 2de kweek en het wordt steeds meer en meer een passie.
                    Ik zou heel graag binnen kweken maar ik ben te bang van huurbaas . Die komt nog regelmatig eens langs. Ik weet dat hij eigenlijk niet zomaar binnen mag komen , maar dan zou het pas echt raar overkomen als ik mijn huurbaas niet binnen laat als ie aan de deur staat.
                    grtz,thelos

                    Comment

                    • Join Joint
                      Retired
                      • Jul 2010
                      • 7

                      #25
                      Re: Waar kweek jij?

                      Ik ga denk ik binnen doen:d

                      Comment

                      • Jonas
                        Retired
                        • Jul 2010
                        • 12

                        #26
                        Re: Waar kweek jij?

                        ik kweek nog noch niet maar als ik kweek wil ik binnen kweken 2of3 planten.

                        Comment

                        • boeman
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2010
                          • 518

                          #27
                          Re: Waar kweek jij?

                          ik een nacht kastje

                          Comment

                          • Weednoob
                            Retired
                            • Aug 2010
                            • 1

                            #28
                            Re: Waar kweek jij?

                            Hallo,
                            Ik kweek buiten een in een pot en een in de tuin zelf.
                            Nu heb ik een vraag, Die in de pot heeft al toppen maar die in de tuin niet. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan?
                            tevens heb ik een vraag over stekken hoe kan ik dat het beste doen zonder prof spullen ik kweek alleen voor eigen gebruik.
                            Alvast bedankt voor de info en de hulp.

                            Comment

                            • Hogger
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 31

                              #29
                              Re: Waar kweek jij?

                              Altijd buiten.
                              Als het weer het toestaat natuurlijk

                              Rust

                              Comment

                              • CatsEye
                                Retired
                                • Sep 2010
                                • 462

                                #30
                                Re: Waar kweek jij?

                                Vanaf aankomende week begint het binnenkweek avontuur. Buiten staat het al vol met allerlei soorten groenten en fruit, maar ik wil eerst ervaren hoe sterk de geur van een paar bloeiende buitenplanten zijn. Een vriend van mij heeft er drie in pot staan, dus daar af en toe even ruiken. Want kweken is best leuk, maar de buren moeten er natuurlijk geen last van hebben / krijgen.

                                Comment

                                Bezig...