Waar kweek jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #31
    Re: Waar kweek jij?

    Catseye, een tip voor je: Gebruik een koolstoffilter (informatie overal op het forum). Zo filter je de geur en kan je die tot een minimum beperken! Zo hoeven de buren helemaal niets te ruiken

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #32
      Re: Waar kweek jij?

      nog nooit binnen gekweekt ook niet buiten, verlang wel al naar het process en de dingen die ik ga bijleren !!
      sigpic

      Comment

      • Modest
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 1390

        #33
        Re: Waar kweek jij?

        In de zomer buiten en in de winter binnen natuurlijk. Ik vind het nog altijd het leukske buiten, gewoon plantje zetten en moedertje natuur doet wel de rest.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        • basecoke
          Retired
          • May 2011
          • 13

          #34
          Re: Waar kweek jij?

          Binnen volgend jaar buiten proberen zoek alleen nog een goede locatie, basecoke

          Comment

          • freubel
            Expert Stoner
            Member
            • Nov 2010
            • 85

            #35
            Re: Waar kweek jij?

            buiten is leuk maar lastig te controleren (paar potten op balkon..kan weer!) Binnenkweek is (voor mij) altijd beter

            Comment

            • Horticus
              Retired
              • May 2011
              • 5

              #36
              Re: Waar kweek jij?

              Binnen en buiten

              Comment

              • milibaby
                Senior Stoner
                Member
                • May 2011
                • 28

                #37
                Re: Waar kweek jij?

                Nu bezig met mn eerste plantje (buiten). Mooie grote tuin enzo dus ruimte zat!
                Smoke some weeeeed!!

                Comment

                • Dutchjoint
                  Retired
                  • May 2011
                  • 11

                  #38
                  Re: Waar kweek jij?

                  nog niet begonen maar ga binnen kort een stealth micro kweek beginnen maar wil eerst nog ff kijken wat er allemaal mogelijk is en wat het beste bij me past moet namelijk 100% stealth zijn vanwege me ouders.
                  dus geen geur geen licht en geen lawaai

                  Comment

                  • gossie
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jan 2011
                    • 25

                    #39
                    Re: Waar kweek jij?

                    Binnen gedaan maar daar nu vanaf gestapt. Verder ben ik wel nog bezig buiten en binnenkort misschien ook guerilla.

                    goss

                    Comment

                    • criador
                      Retired
                      • Mar 2011
                      • 7

                      #40
                      Re: Waar kweek jij?

                      2 lampjes binnen, 2 plantjes buiten in de serre en 16 stuks op guerilla in de ardennen

                      Comment

                      • Batje
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2011
                        • 40

                        #41
                        Re: Waar kweek jij?

                        Binnen in een tentje, buiten lijkt mij het niet zo slim ivm buren.

                        Comment

                        • henski
                          Retired
                          • Jul 2011
                          • 1

                          #42
                          Re: Waar kweek jij?

                          buiten mooi in de zon 1 niet mee komer mag mee naar binnen

                          Comment

                          • Gehenna
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Sep 2011
                            • 40

                            #43
                            Re: Waar kweek jij?

                            In de serre en gewoon buiten. Altijd in potten of kuipen die makkelijk verplaatsbaar zijn mocht het nodig zijn.
                            Laatste kweek staat nu in een kweekkas bij de aardbeien en word ergens in oktober/november binnengezet.

                            Comment

                            • Culemborger
                              Advanced Stoner
                              • Sep 2011
                              • 62

                              #44
                              Re: Waar kweek jij?

                              Alleen maar binnen. Donker tuintje dus schiet niet echt op.

                              Comment

                              • Mr.Zip
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2010
                                • 254

                                #45
                                Re: Waar kweek jij?

                                ik kweek op de zuidpool even erg als B.e & NL buiten

                                Comment

                                Bezig...