Waar kweek jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sanders
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 165

    #61
    Re: Waar kweek jij?

    Binnen in een vrij kein kastje op een aparte kamer, voor kweken onder mn schuine dakramen, kasje in de tuin en op enkele guerilla spots

    Comment

    • azertyqwerty
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Sep 2015
      • 9

      #62
      Re: Waar kweek jij?

      Ik kweek nog maar net en ik doe dat binnen en zet ze soms buiten.
      Iedereen die hier binnen kweekt in de winter? hebben jullie daar allemaal speciale aperatuur voor? Ofniet?

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #63
        Re: Waar kweek jij?

        Ja een winterkweekoven, hoe doe jij het?
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • azertyqwerty
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Sep 2015
          • 9

          #64
          Re: Waar kweek jij?

          Ik kweek meestal in de zomer, maar ik wil in de winter ook eens proberen.
          Maar ik ben een echte beginner, heb geen geld en geen speciale aperatuur voor het kweken, dus ik dacht misschien kan ik ook in de winter kweken zonder aperatuur.

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #65
            Re: Waar kweek jij?

            Niet voor de raam

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Voor de rest staat het forum degoutant bol van alles, je moet alleen weten wat je zoekt en eens rondlezen
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            Bezig...