Wiet legaliseren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • putte
    Retired
    • Jul 2010
    • 2

    #31
    Re: Wiet legaliseren

    heb ook gestemt hoor

    Comment

    • DamWietWuppie
      Retired
      • Apr 2010
      • 13

      #32
      Re: Wiet legaliseren

      Thuiskweek legaliseren.
      Dat zou toch niet zo heel erg ingewikkeld hoeven zijn, voor eigen gebruik is vijf planten meer dan voldoende.
      Ik zie eigenlijk alleen een probleem in eventuele brand en water overlast.
      Een of ander Keurmerk voor de BinnenhuisTuinKeukenZolderKelder-hovenier.

      en stroom aftappen, grote plantages gewoon keihard aanpakken.

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #33
        Re: Wiet legaliseren

        legaliseren of niet in een huurhuis heb je je aan de regels van de huurbaas te houden en die zegt gewoon nee.

        Comment

        • evel_smoker
          Bong Master
          • May 2009
          • 328

          #34
          Re: Wiet legaliseren

          Ik heb gekozen voor 2 zaken, weed volledig legaliseren en coffee shops sluiten
          ik weet dat het raar klinkt, en dat deze 2 niet samen gaan, maar ik ben iemand die het fijn zou vinden dat iedereen een cannabis plant zou hebben, waardoor de verkoop erg slinkt en er amper nog winst op gemaakt kan worden

          grtz!!

          Comment

          • Hennep
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 155

            #35
            Re: Wiet legaliseren

            legaliseren die handel en stoppen met het huidige hypocriete beleid!!
            sigpic
            Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

            Comment

            • Hogger
              Retired
              • Jun 2009
              • 31

              #36
              Re: Wiet legaliseren

              Volledig legeliseren
              open kweek here we go!

              Rust

              Comment

              • Silve R
                Chronic Stoner
                • Sep 2010
                • 193

                #37
                Re: Wiet legaliseren

                Legalisering zou mooi zijn! maar politiek zou altijd redens blijven vinden tegen legalisering..
                Thuiskweek legaal zou ook al super vet zijn!! en lijkt mij ook meer haalbaar

                Comment

                • smoky82
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 4

                  #38
                  Re: Wiet legaliseren

                  Mijn idee van cofeeshop is legaal opgelicht worden, die prijzen zijn crimineel en nauwelijks voor de gewone mens te betalen. laat ieder gewoon z'n eigen kweekje doen, straf de handel harder ( Buitenland, minderjarigen), niet de kweker

                  Comment

                  • smoky82
                    Retired
                    • Aug 2009
                    • 4

                    #39
                    Re: Wiet legaliseren

                    Oorspronkelijk geplaatst door evel_smoker
                    Ik heb gekozen voor 2 zaken, weed volledig legaliseren en coffee shops sluiten
                    ik weet dat het raar klinkt, en dat deze 2 niet samen gaan, maar ik ben iemand die het fijn zou vinden dat iedereen een cannabis plant zou hebben, waardoor de verkoop erg slinkt en er amper nog winst op gemaakt kan worden

                    grtz!!
                    hiermee kan ik me vinden, je hebt t beter verwoord

                    Comment

                    • OsP
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2010
                      • 28

                      #40
                      Re: Wiet legaliseren

                      vote!

                      Comment

                      • DarkSide
                        Big Bongmaster
                        Member
                        • Oct 2010
                        • 380

                        #41
                        Re: Wiet legaliseren

                        Oorspronkelijk geplaatst door evel_smoker
                        Ik heb gekozen voor 2 zaken, weed volledig legaliseren en coffee shops sluiten
                        ik weet dat het raar klinkt, en dat deze 2 niet samen gaan, maar ik ben iemand die het fijn zou vinden dat iedereen een cannabis plant zou hebben, waardoor de verkoop erg slinkt en er amper nog winst op gemaakt kan worden

                        grtz!!
                        sta volledig achter je...maar zal nog even duren voor da dat ooit realiteit zal worden...
                        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                        Comment

                        • Dr Haze
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Feb 2010
                          • 43

                          #42
                          Re: Wiet legaliseren

                          Voor mij maakt het geen reet uit wat ze doen!Ik kweek toch mijn plantje!
                          Ik twijfel of het verandert in de nabije toekomst!Zolang ze maar geen geen zorgen maken over mij en mijn plantje!
                          Zal het ooit veranderen,ik weet het niet!Als het ooit veranderd hoop ik wel dat ik het nog mag mee maken!
                          Peace,
                          Dr. Haze

                          Comment

                          • Drugsprofessor
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2010
                            • 46

                            #43
                            Re: Wiet legaliseren

                            De stepping-stone-theorie gaat ervan uit dat "alles begint bij cannabis" en dat cannabisgebruik leidt tot het gebruik van hardere drugs. Deze theorie beweert dat je lichaam door het gebruik van cannabis, meer en zwaardere drugs nodig gaat hebben. Dit is niet het geval.
                            (JPC)
                            Niet volledig juist,
                            Wanneer een gebruiker in contact komt met cannabis en vind dat lekker dan is zijn interesse ook gewekt voor andere drugs. En experimenteren met andere drugs is helemaal niet slecht zoals u laat doorschijnen. Buiten cocaine en heroine is er nog een enorm aanbod aan psychedelische middelen.
                            Het probleem is wel dat de drugsdealer wel alleen voornamelijk de harddrugs buiten cannabis hebben. En zo is er steeds een verleiding om die andere drugs die de dealer geeft eens te proberen.
                            Met te legaliseren vermijd men dat.

                            Comment

                            • bspliff
                              Plantje
                              Nieuw Lid
                              • May 2011
                              • 13

                              #44
                              Re: Wiet legaliseren

                              thuiskweek legaliseren zou chill zijn maar over het roken en kopen ervan vind ik het prima want zodra het gelegaliseerd word, zal er een accijn opkomen dus dan word het facking duur net zoals peuken!

                              Comment

                              • Silve R
                                Chronic Stoner
                                • Sep 2010
                                • 193

                                #45
                                Re: Wiet legaliseren

                                Oorspronkelijk geplaatst door bspliff
                                thuiskweek legaliseren zou chill zijn maar over het roken en kopen ervan vind ik het prima want zodra het gelegaliseerd word, zal er een accijn opkomen dus dan word het facking duur net zoals peuken!
                                Dan kweek je toch gewoon je eigen spul, hoef je "niets" te betalen.. bij legalisering zouden veel meer mensen gaan kweken waardoor de prijs net zou dalen... denk ik

                                Comment

                                Bezig...