Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #1

    Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen

    Hier wat ouwe foto's van een kweek uit 2003.
    Er staan gewoon wat foto's bij van de bloei en de groei ruimte.

    Het groeien gaat onder Tl verlichting, en het bloeien onder een 400W sont plus

    Afzuiger (box) 500m3 met filter 600m3

    Er staat ook een foto van moeder en dochter bij.

    Have fun.

    Grtz

    THC-Dude

    PS: had de foto's perongeluk verwijderd, dus nu staan ze er weer op.
    Last edited by THC Dude; 11 September 2010, 20:36.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

    Nice, leuke groeiruimte met dat tl dak.

    Grtz

    Comment

    • Jointjedraaien
      Admin
      Admin
      • Oct 2007
      • 4362

      #3
      Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

      Bedankt voor het delen van je nostalgie
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

        Mooie plantjes zijn dat
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #5
          Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

          Hey

          Dank jullie wel voor het commentaar, en JD het is echt nostalgie!!!

          Comment

          • THC Dude
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 2405

            #6
            Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

            Hallo Mede growers

            Hier een optie om super goedkoop een kastje te maken van een bouwmarkt stelling. Er passen precies 3 potten in van 7L, en 2 bakken fluor TL van 2x55W

            Gtrz

            THC Dude








            Comment

            • Tripmeister
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2010
              • 33

              #7
              Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

              Mooie setup, altijd leuk die foto`s

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Foto's uit de ouwe doos, kweek van 2003, K2

                netjes kerel ziet er perfect uit, zie dat je goed zorgd voor je dames.

                grtz

                Comment

                Bezig...