Goed idee ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Balou
    Retired
    • Apr 2010
    • 3

    #1

    Goed idee ?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Een vriend van mij heeft gevraagt of ik morge mee ga naar een coffeeshop in Maastricht.
    Het is zijn eerste keer dat hij gaat en het is ook mijn eerste keer ( als ik ga ).
    Hij is ook van plan om wiet mee te nemen naar Belgie maar ik vroeg mij af of dat dat niet riskant is.
    Wij gaan met de trein gaan, is er veel kans dat wij gepakt zouden worden ?
    Ik weet wel niet hoeveel g hij van plan is mee te nemen maar ik denk dat dat niet al te veel zal zijn.

    Balou.
    Last edited by Balou; 5 April 2010, 16:05.
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #2
    Re: Goed idee ?

    Van regio Maastricht weet ik het niet,
    Maar de trein is in bijv. de trein van Roosendaal naar Antwerpen de meest riskante manier om wiet mee over de grens te nemen.
    Er lopen regelmatig honden door de treinen en op de perrons.
    Bij ontdekking is de boete altijd minstens 300 euro(als ik het goed onthouden heb)ongeacht hoeveel je bij je hebt.
    Gewoon nog even over nadenken dus..

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • z1000
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2009
      • 45

      #3
      Re: Goed idee ?

      Zou gewoon lekker met de auto gaan. Dan word je sowieso niet gepakt.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Goed idee ?

        Trein vanuit Maastricht worden regelmatig controles gehouden ongeveer twee maal per maand. Zoals Misty al melde. Je bent grensoverschrijdend bezig dus wetmatig is dat smokkelen. Las voorlangs nog dat mensen gepakt waren en 400 euro boete aan de broek kregen.

        Comment

        • Balou
          Retired
          • Apr 2010
          • 3

          #5
          Re: Goed idee ?

          Het is vandaag niet door gegaan maar we gaan donderdag gaan.
          @ Stoner. Ik kan niet met de auto gaan want ik heb er geen er zit dus niet veel anders op dan met de trein te gaan.
          @ Monty. Ik ga er vanuit dat alles wel goed zal gaan en als ze ongeveer 2x per maand maar cotroleren is er ook niet veel kans dat wij betrapt zullen worden.

          thnx.

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: Goed idee ?

            Als ge u beperkt tot de minimumhoeveelheid is er geen probleem. Moet ge wel meerderjarig zijn. Kunt ook het traject volgen dat wij nemen voor den efteling. Trein tot in turnhout en dan de bus tot in tilburg.

            Comment

            • ama
              Retired
              • Mar 2010
              • 182

              #7
              Re: Goed idee ?

              er is een zeer lagen pakking kans ...

              Comment

              • Siempie420
                Senior Stoner
                Member
                • Feb 2010
                • 30

                #8
                Re: Goed idee ?

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                Als ge u beperkt tot de minimumhoeveelheid is er geen probleem.
                Er is een minimumhoeveelheid in België? Te gek, ik ga verhuizen

                Comment

                • Balou
                  Retired
                  • Apr 2010
                  • 3

                  #9
                  Re: Goed idee ?

                  Het is allemaal gelukt, alles is vlekloos verlopen.

                  Comment

                  • Amneeshigh
                    Retired
                    • Apr 2010
                    • 1145

                    #10
                    Re: Goed idee ?

                    Ik wil dat risico ook wel lopen voor 300 boete , ongeacht hoeveel ..................... 20 kg.

                    Greetzz GG

                    Comment

                    • Cornolio
                      Banned
                      • Jan 2010
                      • 112

                      #11
                      Re: Goed idee ?

                      ik dacht dat in maastricht en roosendaal alles gesloten was, of was roosendaal en bergen op zoom dan?

                      Comment

                      • register
                        Advanced Stoner
                        • Mar 2010
                        • 74

                        #12
                        Re: Goed idee ?

                        geen idee, ga nooit naar shops
                        is geleden van den checkpoint dus al een tijdje hé

                        groene groeten.

                        Comment

                        • saphroN
                          Advanced Stoner
                          • Mar 2010
                          • 63

                          #13
                          Re: Goed idee ?

                          Lol ik woon op 5 minuten van maastricht, ga al 3 jaar bena naar maastricht weed halen, nog NOOIT ben ik gecontroleerd dusja gewoon doen man (oh mijn vervoermiddel was bus/auto)

                          Comment

                          Bezig...