Mededeling

Collapse
No announcement yet.

allergie stuifmeel van cannabis ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

allergie stuifmeel van cannabis ?

Korting op 420shop
    een paar dagen geleden heb ik bij mij thuis aan t klooien geweest met stuifmeel opvangen en verpakken enzo van een mannelijke plant

nu loop ik als gek te snotteren en wat nog gekker is mijn hond en mijn kat hebben er blijkbaar ook last van - mijn hond heeft niesbuien en de kat haar linkeroog is onstoken opzij

nog iemand al eens gehoord van allergie voor wietpollen ? of zou het komen door andere pollen die net in de lucht hangen en waar we dan alledrie allergisch voor zijn ?
    gimme liberty or gimme death

Re: allergie stuifmeel van cannabis ?

Kan zowel door de wietpollen zijn als door de normale pollen. Al zie ik het veel kans hebben om door de gewone pollen te komen. Kijk naar het weerbericht en dan zal je zien of er veel kans is op allergieën van pollen. Wat je eens moet doen is je huid wat beschadigen (lichtjes) en daar wat stuifmeel op doen en zien of het na een kwartiertje begint te reageren, zoja dan ben je er allergisch voor. Zo worden mensen getest op wat ze allergisch zijn

Comment

ok thanks voor de tip - dat kan ik idd eens proberen
      gimme liberty or gimme death

Comment

Bijna juist Jona

Voedsel allergieën, pollen allergieën, eigenlijk alle vaste stoffen die je maar wil laten testen (ik heb zelfs m'n sperma laten testen op m'n vriendin)kun je inderdaad via een wond, maar dan door middel van een naald laten testen in een ziekenhuis.
        Mijn vriendin Heeft een zware allergie aan onder andere Tabak en wiet...ze mag het niet eten, drinken of via roken via de mond binnen krijgen...maar mag van iedere dokter het wel roken met een filter zoals in filter van sigaretten.
        En enkel om dat ze weten dat het helpt om de rest van haar maag en darmen rustig te houden.

Als iemand daar vragen over heeft, moet zelfs niet in de context van wiet zijn, PM maar...laat ik haar wel even aan het woord

Dus topic starter...kan best een allergie reactie zijn

Later

Comment

Euhm ja Prutser, ik had nog een vraag voor je vriendin over m'n sperma, weet niet of ze dat even wil testen?

Comment

Voor zo'n vragen via PM hé hahaha...

Dat bestaat dus echt hé sperma allergie, gelukkig toch iets waar ze niet allergies voor is

Bukake!!!!
            Last edited by Prutser; 7 May 2010, 06:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Euhm ja Prutser, ik had nog een vraag voor je vriendin over m'n sperma, weet niet of ze dat even wil testen?

Gie vuul varken ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prutser View Post
                Voor zo'n vragen via PM hé hahaha...

Dat bestaat dus echt hé sperma allergie, gelukkig toch iets waar ze niet allergies voor is

Bukake!!!!
                Ja, dat zou nogal wat geweest zijn . Wat ze uitvinden van allergieën de dag van vandaag hé...

Comment

Bezig...
                X