Greenhouse seeds...... Filmpje
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
DEhm schandalig man , ik vond greenhouse wel goeie zaden hebben , al heb ik er al veel slecht over gelezen , maar als dit waar is , dat is crazy shit man
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
Ja die kleding kast is overdreven maar er zit heel veel waarheid in .
Verklaart waarschijnlijk ook de massa hermas van greenhouse .
Greetzz GGComment
-
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
nee helaas
daar heb je gelijk in
maar wat dat betreft gebeuren er wel meer van dit soort rare dingen.
veel breeders pikken genetica van anderen breeders en gaan er zelf mee te koop lopen.
de goedkoopste manier om geld te besparen.Comment
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
Ja dat is waar angel maar als je een beetje op zoek ga naar de genetica en waar en hoe dan loop je dus tegen deze dingen aan .
Vond het wel grappig ....
Ik was zelf opzoek naar de lemonhaze .
Greetzz GGComment
-
-
Comment
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
Ik hoor heel vaak anders hoor over greenhouse en was opzoek naar de lemonhaze en de achtergrond van SSH .
Zal dit allemaal niet waar zijn dan denk je .............
Greetzz GGComment
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
ik vind meer slechte reacties als goede reacties
greenhouse levert niet voor niks liever gefeminiseerd zaad als regulier zaad
Comment
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
Ik zeg hier niet mee dat greenhouse slecht is hoor, maar hoor wel een hoop slechte berichten ja .
Maar daar was ik niet naar op zoek ik was zoals ik al eerder zei op zoek naar de achtergrond van lemonhaze en ssh.
Hoe het allemaal gegaan is daar dat weet ik ook niet , en maakt me ook niet zoveel uit .
Greetzz GGComment
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
Hej Amnees
Heb een beetje door het filmpje heen gezapped.
Ook al is alles wat op youtube staat WAAR, wat overigens de vraag is, dan nog zijn er vele vele duizenden mensen die probleemloos wiet kweken met zaad van TGH.
Heb zelf (via ruil) hun fem. trainwreck gegroeid en was er zeer tevreden over.
Hoop geroep en gerel maar of TGH nu echt zoveel slechter is als Sannie, RQS, Bobo of wie dan ook, dat wordt nergens bewezen.
Greetz!
BuizerdComment
-
Re: Greenhouse seeds...... Filmpje
Nee dat zeg ik ook niet hoor buiz zeg dat ze beweren dat de genetica van ssh van hun is en dat blijkt niet waar te zijn dat heb ik al vele malen vernomen .
Greetzz GGComment





Comment