Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

    Korting op 420shop
    Dit past in eigenlijk geen enkel subforum thuis, maar het toont wel aan waarom cannabis volledig legaal moet zijn!

    Ik heb ff aangeduid welke andere drugs wel legaal zijn zodat je goed kan overzien dat cannabis op elk vlak minder schadelijk is dan bijvoorbeeld alcohol of tabak. De cijfers zijn wel abstract maar je kan je wel gemakkelijk een beeld vormen


    Attached Files
    Last edited by lamnesial; 10 May 2010, 17:19.

    #2
    Re: Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

    Dus als ik het goed begrijp is LSD, ecstasy en GHB minder schadelijk dan Cannabis, Valt me tegen zeg ;o

    Comment


      #3
      Re: Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

      Ik weet niet wat jullie ervan denken maar.... ik haal toch meer "pleasure" uit m'n jointje dan een sigaret hoor

      Grtzzzzzz....

      Comment


        #4
        Re: Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

        Ja vindt ik een goen iniatief van je, toont aan hoe wiet in de media verbannen wordt,
        ik heb namelijk alles onder invloed van wiet gedaan, zo ben altijd geslaagd voor welk examen dan ook
        auto praktijk en theorie, school, nogmaals school, had ik eens met alcohol moeten proberen.
        goed dat je het ff naar boven brengt

        laterzzzzz

        Comment


          #5
          Re: Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

          Tjah het is allemaal wat abstract, maar vraag eens aan een roker en de gemiddelde cannabisverbruiker welkgeen ze het snelst zouden opgeven. Over het algemeen zal de cannabisgebruiker sneller stoppen. Van tabak heeft men regelmatiger plezier maar minder diepgaand waarschijnlijk.

          Ik heb zelf al met vrienden de weddenschap aangegaan om te stoppen met cannabis/stoppen met roken en roken is toch veel moeilijker... Mss heeft dat iets met die pleasure ook te maken.
          Ik heb het nu niet over jullie, kan moeilijk die vergelijking aangaan met forumleden van jointjedraaien.nl

          Pas toch maar op met rijden onder invloed. Ik ben volledig voorstander van cannabis, het is op zich gezonder dan alcohol en bij gematigd gebruik is er weinig tot geen schade (zelf denk ik dat je er niets aan overhoud als je vanaf je 50ste slechts wekelijks rookt ofzo). Maar net als alcohol kan je toch beter niet in de auto stappen. Ben zelf al veel onder invloed in de auto gestapt en heb er volgende dag altyd spijt van omdat ik bij God niet weet hoe ik ben thuisgeraakt...

          De conclusie is gewoon ALLE drugs is slecht, dus gebruik verstandig en weet wat je gebruikt. Tot nu toe heb ik zelf nog niet veel uitgeprobeerd buiten de standaarddrugs: alcohol, nicotine, caffeine, wiet (&hasj), poppers. Ik zou graag eens een nieuwe ervaring opdoen en ben zo een beetje opzoek wat ik kan proberen op een verstandige manier. Mijn voorkeur gaat uit naar paddo's en MDMA (hoofdbestandeel van XTC).
          Die MDMA is nog minder risico dan XTC, maar wil toch dan dat iemand voorproeft voor mij ^^. Khat of ephedrine lijkt me ook wel wat
          Last edited by lamnesial; 11 May 2010, 00:26.

          Comment


            #6
            Re: Vergelijking schade door cannabis met andere drugs.

            toch maar even verplaatst naar cannabis chat
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            Bezig...
            X