Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Ik denk dat de kleine hobby kweker zich helemaal niet druk hoeft te maken, illegaal is het toch al.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MotherGrower View Post
      Alles wat ik hier doe is puur hypothetisch.
      damn thats a quote!
      ik sluit me bij je aan, sterker nog, ik ben niet eens een daadwerkelijk persoon,maar gewoon een bot van de geheime dienst, hier geplaatst om mogelijke kwekers op te sporen...

bliep bliep
      Last edited by Weedy; 10 June 2010, 23:21. Reden: Dubbelpost

Comment

@ Stafford & Floeperd; 'Dubbelposting' is niet toegestaan! (Je mag niet 2 of meerdere berichten onder elkaar plaatsen).

Ik vrees niet echt voor de hobbykweek, alhoewel.. Maar vooral voor de shops.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Kids.....
          God was never on your side..

Comment

oh oke...dan weet ik dat zal ik vervolg mn laatste post editen....
            als me nog iets te binnen schiet, and bella i aint no kid...

Comment

Iemand met een gemiddelde herseninhoud neemt mensen als Geert Wilders of partijen als Vlaams Belang niet serieus.

Voor ik hier reactie op krijg:

-Lees partijprogramma's door
              -Zoek de achtergrond op van deze mensen
              -Vergelijk met andere partijen
              -Vergelijk met de geschiedenis
              -Kijk naar een debat en bestudeer hoe deze mensen zichzelf en anderen volpompen met nutteloze haat

Informeer jezelf voor je gaat stemmen! En niet enkel omtrent hun standpunt rond cannabis want dat vind ik ook een beetje kortzichtig.
              Hoeveel % van jullie heeft al eens het programma van een partij gelezen? Zolang je dit niet gedaan hebt kun je geen berekende keuze maken en krijg je politici die niet regeren maar kiezers manipuleren!

Comment

deze jongen heeft zich daar wel degelijk mee bezig gehouden...ook er van uitgaan dat ik dat niet heb gedaan is kortzichtig...maar itz all cool P'z

Comment

Staat je naam in mijn post? Ik lees hier gewoon vaak 'welke partijen zijn voor legalisatie etc, wat gaat er gebeuren,...', dit kan meespelen in je keuze maar er zijn nog andere belangrijke dingen. Zoals bijvoorbeeld de huidige generatie die op 50 stopt met werken waardoor de volgende tot hun 70 actief moet blijven.

In België zijn de partijen die zogenaamd voor de arbeider en de gewone mens zijn voor het brugpensioen en hogere pensioenen. NIET duurzaam, maar populistische beloftes! Denk toch even na mensen!

Comment

Ben blij dat het cda een groot deel van hun zetels heeft verloren, ik snap niet dat balkenende 4 jaar geleden nog een keer premier werd.
                    Rita verdonk eindelijk de kamer uit gebonjourd! Ook al wou ze het zelf niet toegeven, had nog bijna medelijden met haar

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                    het gedoogbeleid??? ik geloof er weinig nog maar van dat er een legaliseren ooit zal plaatsnemen. als jullie verder kijken weten jullie wat de inhoud betekend van de legalisering. dat gemeentes een kwekerij kunne runnen. en zo legaal de shops kunne bevoorraden nu zal het komen dat ook weer btw dan komt.
                    waarom zou een gemeente een kwekerij willen runnen? laat dat lekker over aan de bedrijven en particulieren.. Wat ze kunnen doen is vergunningen afgeven en zorgen dat er op een veilige manier legaal gekweekt kan worden.. Het is makkelijker gezegd dan gedaan want er zitten wel wat haakjes aan maar ik geloof dat het legaliseren van de thuiskweek en eventueel de achterdeur de juiste oplossing is.

PVV in de coalitie.. ik hoop het niet, ik zie er niet veel vrijheid in.. Ik dat Israël dichter bij zijn hart ligt dan Nederland...

wilderssyna1.jpg
                    Divide & Conquer

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ben niet gegaan was niet in de stemmingklere weer weer

Comment

Ik snap echt niet wat het probleem is met het organiseren van productie van cannabis als het mogelijk is voor alcohol. Er is geen enkel fundamenteel verschil tussen beide. Beide hoge taksen, net als tabak.

Comment

Het is allemaal zo makkelijk om op elkaar af te geven, de pvv kiezers en partijleden uitmaken voor weet ik het wel allemaal niet wat.
                          Ik zou zeggen kijk in de spiegel en zie wat voor triest beeld je krijgt te zien.
                          Het feit dat zoveel mensen gestemd hebben op een partij die voor het terugdringen van o.a. de islamisering is geeft aan dat heel veel mensen er een probleem mee hebben dat deze te prominent aanwezig is in deze maatschappij en de normen en waarden van Nederland bedreigd.
                          Je kan discussiëren tot je een ons weegt maar de cijfers wijzen toch echt uit dat bepaalde bevolkingsgroepen stelselmatig misbruik maken van alle regeltjes die deze maatschappij rijk is, de leefwijze dusdanig afwijkt van de rest van de Nederlandse bevolking dat er eigenlijk geen compromis gesloten kan worden omdat men wat betreft de levenswijze lijnrecht tegenover elkaar staan.
                          Neem de opvoeding van de Marokkaanse jeugd, deze behoren door de samenleving opgevoed te worden i.t.t. onze cultuur waar dit binnen het gezin plaatsvind.
                          Omdat deze opvoeding ontbreekt krijgen de jongeren de benodigde sturing niet en dreigen al snel te ontsporen, je kan het die jeugd niet kwalijk nemen ze kennen vaak deze normen en waarden niet eens!
                          Mensen uit de grote steden zijn zich dag in dag uit bewust van de problemen die zich in de grote steden voordoen, mensen die daar niet wonen zullen dit dan ook in mindere maten herkennen en vaak afdoen als gezeur van de stedelingen.
                          Mijn vrouw zit regelmatig in de tram en ziet daar meisjes van Marokkaanse afkomst (+/- 16 jaar oud) schreeuwen en mensen beledigen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, ik ben benieuwd hoe jullie zouden reageren als een oude dame vraagt of ze op hun plek mag zitten omdat ze slecht te been is en je voor "ouwe kanker kut" ga lekker ergens anders zitten?
                          Of onlangs hier in een parkje in het dorp waarbij een Marokkaanse jongen zonder rijbewijs een oudere dame al dan niet per ongeluk met een auto aanrijdt waar geen auto's mogen komen en er als een haas vandoor i.p.v. zich over deze dame te ontfermen. (ik dacht werkelijk even dat ik in het spel grand theft auto terecht gekomen was).
                          Ze vergeten alleen een ding en dat is dat die oudere generatie deze leefomgeving gecreëerd heeft waarvan zij nu de vruchten plukken!
                          Zou men geen overlast hebben van ontspoorde jeugd die niet meer terugschrikt voor een beetje geweld en het beledigen van hun leefomgeving dan zou de pvv ook niet bestaan hebben, er is dus wel degelijk iets te zeggen voor de pvv en zijn aanhangers.
                          Daarnaast is het niet alleen de marokaanse jeugd die zich stelselmatig misdraagt, ook onze eigen kinderen voelen zich geroepen tegen de maatschappij aan te schoppen ze zien namelijk dat er weinig tot niets aan gedaan word en nemen het gedrag van deze groep over (strand rellen Hoek van Holland is er een mooi voorbeeld van), de pvv wil deze groep raddraaiers dan ook graag weer op het juist pad brengen door ze duidelijk te maken dat ze bezig zijn hun leefomgeving te verstieren en dat dit niet getolereerd word.
                          Helaas is het de huidige politiek niet gelukt deze problemen de kop in te drukken omdat ze kennelijk aanvoelde dat dit wel eens tot grote problemen zou kunnen leiden, ik kan je op een papiertje geven dat als we hier niets aan doen dit tot veel grotere problemen leid, zie b.v. de buitensteden van Parijs een paar jaar terug is dit dan wat we hier willen?
                          Men schreeuwd moord en brand omdat de jeugd daar zogenaamd geen kansen krijgt, maar elk gezond verstand begrijpt toch ook wel dat wil je iets bereiken dat je dan ervoor zal moeten werken en je het niet zomaar in je schoot geworpen kan krijgen.
                          Het stelselmatig in een hoek drijven en negeren van de pvv kiezers gaat in mijn ogen tegen de democratie in plus is het discriminerend om deze kiezer bij voorbaat uit te sluiten voor het vormen van een regering, tenslotte plaats je deze mensen in een hoek omdat zij overlast hebben en zich niet veilig voelen in hun geliefde leefomgeving en daar iets aan gedaan willen hebben!
                          Gebleken is dat deze problemen zich niet ophouden in 1 specifieke omgeving maar een landelijk probleem geworden is al dan niet een Europees probleem.

Wat betreft de pvv en het drugsbeleid, ik ben voorstander van een goed gereguleerd drugsbeleid in Nederland.
                          Softdrugs legaliseren zou een hoop geld opleveren wat weer naar andere doelen zou kunnen gaan, toch heb ik gekozen voor de pvv die het drugsbeleid wil aanscherpen.
                          Ik ben het dus ook niet met alles eens wat de pvv zegt maar vind wel dat drugs in mijn leven een bijrol heeft en geen levensbehoefte is i.t.t. een veilige leefomgeving daar hecht ik veel meer waarde aan voor mijn opgroeiende kinderen.

Als laatste wil ik erover zeggen dat we met zijn allen bezig zijn te kankeren op mekaar maar eigenlijk niet meer de moeite nemen om tot een oplossing te komen, de politiek is hier een goed voorbeeld van.
                          I.p.v. om de tafel te gaan zitten met elkaar begint men tegenwoordig eerst te roepen dat men niet met die en niet met die wil regeren want hun standpunten liggen teveel uit elkaar.
                          Waarom zou je nog regeren dan als je van te voren al weet dat je er niet uit gaan komen, zonde van mijn tijd die kan ik wel beter besteden dan.
                          Ik kies omdat ik een prettig leefbare omgeving wil, ik acht alle partijen dan ook bekwaam hierin maar wil niet dat ze elkaar bij voorbaat uitsluiten, makkelijk zal het niet zijn maar daarom is het ook niet voor iedereen weggelegd om de politiek te bedrijven.

Een bezorgde vader.
                          Last edited by Asta; 11 June 2010, 08:59.

Comment

Veel mensen laten zich sturen door angst en hoop. Angst voor God & duivel. Angst voor de islam. Angst voor buitenlanders, Angst voor Wilders. Angst voor de christen taliban. Angst voor sluiting van coffeeshops. Angst voor verandering. Angst voor hun ouwe dag. Angst voor het steigen van vaste lasten, angst voor een hogere hypotheek. Angst voor de toekomst. Angst voor echte vrijheid. Naast angst hebben ze natuurlijk ook hoop, hoop voor meer geld, hoop voor veilige een betere toekomst voor hun zelf en hun kinderen. hoop voor beter onderwijs. Hoop voor een betere zorgstaat. Hoop dat alles goed komt en dat we allemaal onze zin krijgen.

Angst en hoop, de erfenis van 8 jaar een farizeeër kabinet onder Christen taliban Balkenende... Oplossingen heb ik niet gehoort in debatten,. Ik hoorde niet 1 plan waarmee nederland geld kan verdienen. Ik hoor alleen maar hoe ze kunnen bezuinigen. verder heb ik niks gehoord over binnenlandse en buitenlandse inversteringen en of veranderingen. Behalve natuurlijk intregratie gezeur van wilders en of ze de hypotheek rente wel of niet met rust laten. Niks over het gedoogbeleid waar we straks weer wekelijks mee lastig gevallen worden op tv en door de schrijvende media. Niks over Europa en ik heb ook niks gehoord over de afganistan kwestie, daar is de vorige regering toch over gevallen. Gaan we dus straks weer gewoon door met zeiken op coffeeshops als in de rest van de wereld het drugbeleid juist versoepeld. En krijgen we door Wilders een islam gedoogbeleid terwijl we braaf de stoep aan het vegen zijn in afganistan?

kut politiek & die oranje crowed control ...

ltrs
                            Last edited by dokkie; 11 June 2010, 11:16.

Comment

Als het nieuwe kabinet straks alle coffeeshops weet te sluiten. Dan beleeft de illegale straathandel haar hoogtepunt. Waarop natuurlijk flink gehandhaafd gaat worden, ofniet. Want tot nu toe is bewezen, dat iligelae drug handel niet te handhaven is. Het is straks dus water naar de zee dragen voor die gasten. En de gevangenissen zullen vol stromen met mensen met kleine drugs vergrijpen. Waardoor de politiestaat steeds dichterbij komt, want er moeten immers steeds meer agenten, anti drugs teams met hun technologie de straat op om al die (kleine) criminele drugs-ondernemertjes op te pakken. Die acties zullen weer duur betaald moeten worden met onze centen. Er wordt dan natuurlijk veel meer gekweekt dan nu, iedereen wil immers door blowen. Dus de woningbouw en energie leverancier zullen flink gaan samenwerken om de buren te beschermen voor kwekers. Deur aan deur controles moeten ervor zorgen dat niemand zelf een plantje kweekt. En grote kwekers verliezen hun afnames bij coffeeshops (die zijn dicht) dus gaan nu 100% voor de export of gewoon hardere drugs of wapens, mensen, das immers makkelijker te vervoeren, zeker als de prioriteit van justitie Cannabis- en straat-criminaliteit is. Dan verliezen we ook nog het voordeel van de ''scheiding van markten'' die onze coffeeshops gecreeerd hebben, Cannabis gaat in de wilders toekomst weer hand in hand met hard drugs, waardoor het dus helemaal niet gek is om op het schoolplein gelijk ook effe pillen en crack te scoren bij dat jochie met wiet.
                              Last edited by dokkie; 11 June 2010, 11:46.

Comment

Ik kan me in grote lijnen met jouw visie verenigen Asta. Weliswaar heb ik geen PVV gestemd, omdat ik thans nog niet zeker ben dat deze partij voldoende mensen heeft met de statuur om bewindsman te worden. Wat het kankeren betreft: welke mensen kankeren bij voortduring? Dat zijn de "zwakkeren" in de samenleving. Zelf ben ik van oordeel dat een sociaal vangnet nodig is in de vorm van bijstand: echter een bijstandsgenieter moet wel onderkennen dat hij leeft van "genadebrood".
                                De mensen moeten leren onderkennen dat het leven niet uitsluitend bestaat uit rechten, maar dat er ook verplichtingen zijn. Dat verplichtingen worden genegeerd wordt mede gevoed door politieke stromingen, die van oordeel zijn dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten gaan dragen tijdens de huidige recessie. Nederland heeft een van de hoogste belastingtarieven ter wereld. Een toptarief van 52 % voor de inkomstenbelasting wordt reeds bereikt bij een relatief laag inkomen. Zo'n tarief acht ik abject en infaam. De linkse broeders vinden dat kennelijk nog niet genoeg. Echter, te hoge tarieven zorgen er voor dat arbeid en kapitaal naar het buitenland verdwijnt. De koek die verdeeld moet worden wordt dan steeds kleiner. Hoge belastingtarieven vormen een remmende factor voor de economie.
                                In de ogen van de overheid ben ik bijvoorbeeld asociaal. In het zicht van de bankencrisis, gevolgd door de landencrisis (Griekenland) heb ik de overtollige liquide middelen onttrokken aan mijn onderneming en deze tezamen met mijn privé liquiditeiten omgezet in Zwitserse Francs. Let wel: ik heb niet short verkocht, maar ik ben gewoon overgegaan naar een rekening in een andere muntsoort. Waarom ben ik als Nederlander gehouden om mijn liquiditeiten aan te houden in euro's, een muntsoort die de Nederlander niet wilde, maar door de politiek door de strot werd geduwd? Ik had ook mijn overtollige kasmiddelen in mijn onderneming kunnen laten en omzetten in de Zwitserse Francs. Dan had ik echter over de koerswinst belasting moeten betalen in box 1, terwijl ik thans met deze vermogensbestanddelen in box 3 val. Ik heb dan ook in mijn ogen geen belasting ontdoken, maar belasting ontgaan. Immers, hier is geen sprake van een gekunstelde constructie om belasting te ontwijken, maar simpelweg gebruik maken van je gezonde verstand.
                                Geld stinkt niet!
                                Last edited by Xtreme; 11 June 2010, 11:12.

Comment

Bezig...
                                X