Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen en effecten???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen en effecten???

    Korting op 420shop
    Wie kan er wat vertellen over zijn/haar rook ervaringen/effecten met de volgende soorten:
    California Haze
    Lauging Buddha
    Diesel
    Chocolope
    Amnesia
    Super silver haze
    White widow
    White russian
    Jack herrer
    Bubbles
    Jamaican

    Thanks alvast!

    #2
    Re: Ervaringen en effecten???

    White Widow: high licht hallucinerend nogal wat buzz, vrijwel moeilijk te beschrijven een voor mij een wietje waar je kwa effect wel van moet houden
    persoonlijk paar keertjes en dat is dan wel genoeg, wand van white widow ga ik gigantisch nadenken niet normaal en dat doe ik eenmaal niet zo graag
    greetz

    Comment


      #3
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

      Comment


        #4
        Re: Ervaringen en effecten???

        Diesel : lekkere rustige warme high , goed door 't lichaam te voelen."zeer ontspannen , en een heerlijke smaak "
        Bubble's : Couch-lock stone , erg happy gevoel vind ik " smaak erg zoet , Fruitella snoepjes idee "
        Last edited by Justin34; 16 June 2010, 07:06.

        Comment


          #5
          Re: Ervaringen en effecten???

          Jamaican

          Fruitige smaak met een ondertoon van aarde smaak. Lekker high wietje

          Comment


            #6
            Re: Ervaringen en effecten???

            Chocolope; heerlijke zachte smaak (anderen die meerookten merkten de choco smaak meer op dan ik), het heeft een lekker high effect, maar ik
            neig hem altijd met AK-47 of Amnesia te mixen, geeft een uitstekende smaak en gevoel.
            Amnesia; heerlijke wiet, met een zurige geur en smaak, een sterke cerebrale high, heftig maar positief, zeer lekkere up
            Super silver haze; Ik vind de SSS qua smaak tegenvallen, en het heeft niet zo'n lekker gevoel als amnesia, zoals al gezegd meer een body gevoel, maar in mijn ogen niet goed genoeg, moeilijk te beschrijven.
            White widow; ah, een van mijn allereerste soorten. Altijd een lekker jointje om te roken, en zoals al gezegd het goede van beide
            (21-7) heb nu een heerlijk zwaar Widowtje waar je het indica deel goed van merkt en proeft , lekker om goed tot rust te komen
            Jack herrer; nooit een favoriet van mij geweest, smaakt altijd naar meer maar niet van hetzelfde, het effect vrij licht in mijn ogen
            Bubbles;idd, lekkere fruitige smaak, lekker body gevoel erbij, zeker een heerlijk wietje om te roken of vaporizen, ook fantastisch om te mixen.
            Ik vind bubbles fantastisch om in een blunt te draaien

            grtz KushMasta
            Last edited by KushMasta TMHM; 20 July 2010, 23:59. Reden: white widow
            it's his line so only God knows
            Grtz Kush

            Comment


              #7
              Re: Ervaringen en effecten???

              bubbles heet hier bubblegum. mijn favoriet
              2 weken niet kunnen roken door de man met de blauwe pet en daarna weer vol in mn ouwe ritme .. nou nou nou zeg helemaal psychisch intens.. dan merk je weer hoe hoge kwaliteit onze wiet eigenlijk heeft..
              Hi doe mij maar 20 euro bubblegum... Hebben we nie we hebben wel sportlife

              Comment

              Bezig...
              X