Still getting high on my own supply

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sirius48
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 243

    #1

    Still getting high on my own supply

    Korting op 420shop
    Het is bijna tijd voor het kweekverslag 2017 !!
    Nog paar weekjes en zaadjes gaan richting de natte doek

    2016 was nice.
    2017, inshah allah!




    Sent from my iPad using Tapatalk
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #2
    2017, insah allah..??

    Allah heb t nie zo op plezier..

    De kop is er af iig.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • MWay
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 4999

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
      2017, insah allah..??

      Allah heb t nie zo op plezier..

      De kop is er af iig.
      sirius48 heeft daar schijnbaar een ander idee bij en waarom ook niet.
      En er staat nergens dat ie ze al getopt heeft al zou het natuurlijk ook weer zo`n misselijke verwijzing kunnen zijn.

      Comment

      • ganjagast
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2016
        • 2881

        #4
        Geniet van je rokertje!

        insah allah betekent (als ik het goed heb) met de wil van god m.a.w misschien... een verslag in 2017
        Zou de volgende keer misschien gebruiken, maakt het wat makkelijker voor de onaangepasten
        Ad usum proprium!

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door MWay

          sirius48 heeft daar schijnbaar een ander idee bij en waarom ook niet.
          En er staat nergens dat ie ze al getopt heeft al zou het natuurlijk ook weer zo`n misselijke verwijzing kunnen zijn.
          Ik zou mezelf als ik jou was niet teveel vermoeien met het aantal dubbele bodems die je met 6 woordjes nederlandse taal kunt aantippen.
          Ondanks je goodwill zit t er gewoon niet in...
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • sirius48
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2016
            • 243

            #6
            Hahahaha, geestig te zien wat 2 Arab woordjes teweeg kunnen brengen.

            De hoop is om een zelfde of betere opbrengst te krijgen in 2017 tov (mijn eerste groei) in 2016.
            2016 bracht 10 tupperwares vol droogbloemen. 2017?,... Vamos a ver.

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #7
              Dan rest de vraag: wat was de inhoud van de tupperware??
              Allah neemt vooral en geeft verdacht weinig is mijn ervaring, of t moet goeie afghaan of maroc betreffen uiteraard maar de beste komt uit de poepert en dat is dan weer niet halal..

              Ingewikkelde materie dat insah allah..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid

                Ik zou mezelf als ik jou was niet teveel vermoeien met het aantal dubbele bodems die je met 6 woordjes nederlandse taal kunt aantippen.
                Ondanks je goodwill zit t er gewoon niet in...
                Jij kleineer mij niet hoor met je domme opmerkingen.
                En goodwill heb jij hier nooit getoond met je gebulder over alleen maar moslims en islam.
                Dan niet te vergeten dat je hier stond te juichen om terreur richting moslims.Wat was dat ook alweer iets met in de brand steken.
                En maar blaffen over anderen,slecht hoor!


                Comment

                • sirius48
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2016
                  • 243

                  #9
                  Damn senores,
                  let's keeps da peace here in my topic.

                  ene, opbrengst was iets van 1,5 kilo

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #10
                    Slaat je islamitische voorhuid weer op tilt, hakkebarretje??
                    Je hebt me nooit tot terreur richting Islam/booslims horen oproepen -en dat heb je me na tig verzoeken ook nog steeds niet kunnen aantonen terwijl dat hier gewoon op forum zou moeten staan- al zou ik het ondertussen wel meer dan begrijpen jah..
                    Jammergenoeg zijn wij op alle fronten superieur en dat zie je wel aan n westers Breivikje die als westerse übermongool ff wat beter scoort op de terreurladder dan vele inteeltkoppen in naam van allah. Gvd we vechten tegen onze eigen wapens daar omdat ze anders nog met kromzwaard op n kameel rondhuppelden. Ze hebben niks behalve haat.
                    Noem me 1 mooi ding van Islam? Bestaat gewoon niet opdat ze met meer respect met hun oudjes omgaan dan wij na idd. Dikke props voor die bittere pil dan maar eh.

                    Als je beetje oplet lees je wel dat ik alle vormen van absolute macht onderuit haal dus zo belangrijk is die pedoprofeet van je niet. Zie liever Rutte bungelen dan n Moskeet branden dus je schiet weer als vertrouwds in de alom bekende islamitische stuip.

                    Goodwill is hier zat getoond maar toen jij kwam besloot ik dat ik plaats moest maken voor mn meerdere wat de plantjes betreft. Focus je daar lekker op want daar ben je stuk beter in dan discussie voeren met een doorgeslagen taalacrobaat waar je toch geen reedt van snapt..

                    Hou m hoog eh piemel want als ie rolt moet je bukken maar dan was t toch al te laat.

                    As salam alaykom eh

                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #11
                      1,5 kilo is netjes en een hoop knipwerk ook verdoeme..

                      Hoorde dat diverse wetenschappers een bloody hete en lange zomer voorspellen dus zou vast voor tumbler gaan kijken dan als ik jou was..

                      Suc9
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #12
                        Das een mooie opbrengst! Buitenkweek? Hoeveel planten?
                        Enne denk dat Kamerlid sarcastisch bezig was, dus niks om je druk over te maken, denk aan je tikkert

                        Sjaloom
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • sirius48
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2016
                          • 243

                          #13
                          Ik ben gestart met 4 zaadjes.
                          1 bleek ballen te hebben

                          de rechter dame op de foto ontwikkelde ook nog top-rot. Dus ja, Inshah Allah worden die issues mij in 2017 bespaard.




                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #14
                            Uit de buurt van de sproeier blijven, dan haal je dit jaar de 2 kg met gemak

                            Succes!
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • Eerstekamerlid
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 5066

                              #15
                              Mooie tuin ook.
                              Daar wil 20 kg ook wel lukken..
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment

                              Bezig...