Wiet maatje v gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kunstenaar
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2017
    • 3

    #16
    Dag Stemma ik ben op zoek naar de THC wietolie waar heeft u deze kunnen aankopen, hier ik Belgiƫ is het niet mogelijk om op te sturen. Hoe los ik dit op ! heb al veel gelezen over de werking van de olie en wil zelf zo snel mogelijk starten wegen gezondheidsredenen, de reguliere geneeskunde kan me niet helpen dus ik ga een nieuwe wereld verkennen die me hopelijk beterschap zal brengen en terug mijn levenskwaliteit kan brengen. Alvast bedankt groet uit Belgiƫ

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #17
      Ik heb de wietolie zelf gemaakt Kunstenaar. Maar je zou eens kunnen googlen naar social club Suver Nuver, wlicht kunnen zij je verder helpen. Succes!
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • dr420
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2017
        • 46

        #18
        mooie omgeving Olst & Wijhe

        Comment

        • Niceiphone
          Banned
          Lucky Member
          • Mar 2017
          • 102

          #19
          Inderdaad veel natuur.

          Comment

          • Niceiphone
            Banned
            Lucky Member
            • Mar 2017
            • 102

            #20
            De overstap naar verdampen is een bewuste keuze.
            Het is minder schadelijk dan blowen/
            Volgens mij heb je ook minder nodig, maar dat is niet een hoofdreden voor mij.
            Wel weer dat de geur minder is, wil geen overlast veroorzaken.

            Comment

            • Niceiphone
              Banned
              Lucky Member
              • Mar 2017
              • 102

              #21
              QnQ Ben je niet meer terug gegaan naar het blowen, sinds je jouw Arizer gebruikt?

              Comment

              • Niceiphone
                Banned
                Lucky Member
                • Mar 2017
                • 102

                #22
                Gebruiken jullie trouwens ook elke avond wiet?
                Overdag doe ik het niet, zodat ik dan productief ben.

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #23
                  Het is gvd geen dating site, kolere een vrouw zoeken op een forum om samen mee te blowen? wat is de volgende vraag, of ze alles doet? sneuneus

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #24
                    Doe je nou negatief joh.

                    Zit al uren op n piepstemmetje te oefenen want mn vaseline raakt over datum..

                    Op de grens zetten en kapot schieten zou mn Opa zeggen..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • Niceiphone
                      Banned
                      Lucky Member
                      • Mar 2017
                      • 102

                      #25
                      Zijn er nog wat mensen die wat positiefs kwijt willen

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #26
                        De uitslagen van de verkiezingen zijn binnen heh, dan is de vergrijzende massa op het forum vaak wat narrig.
                        Iedereen hier heeft een gebruiksaanwijzing, merk je vanzelf als je hier wat langer rondhangt.

                        Ik gebruik m'n verdamper er naast, ik kan het moeilijk als vervanging gebruiken omdat het iets heel anders is.
                        Na zo'n 35 jaar wiet roken stop je daar ook niet zomaar mee.

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Niceiphone
                          Banned
                          Lucky Member
                          • Mar 2017
                          • 102

                          #27
                          Ja kan mij dat heel goed begrijpen als je 35 jaar cannabis rookt.
                          Ik zit op ongeveer een jaar, dus dat moet denk ik wel lukken.

                          Comment

                          • joremkrank
                            Cronic Grower
                            Lucky Member
                            • Oct 2015
                            • 3260

                            #28
                            Ik ben truus en ik blow graag gratis
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                            Comment

                            • Niceiphone
                              Banned
                              Lucky Member
                              • Mar 2017
                              • 102

                              #29
                              Hey Truus, als je bij mij komt, is alle wiet die je kunt roken gratis

                              Comment

                              • Niceiphone
                                Banned
                                Lucky Member
                                • Mar 2017
                                • 102

                                #30
                                Ik heb hele goede Northern Light x white widow (nlx).
                                Mijn favoriet is Santa Maria, maar nu staan er 2 op 1, ook nlx.

                                Comment

                                Bezig...