Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb m niet horen zeggen dat zn maatje geen oma mocht zijn, zou de kans wagen als ik jou was..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
We hebben geen forumgroupie momenteel dus een paar foto's kunnen je duidelijkheid verschaffen..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Ik ben vandaag begonnen met de Arizer solo portable.
Het heeft minder effect dan blowen.
Maar ik kwam er pas net achter dat na het inademen van de damp, dat je het nog over je keel moet halen.
Once upon a time, I thought customizing my cannabis high was limited to the strains I had on my shelf. However, temperature has just as much to do with it.
Als je nu eens goed naar de schema's kijkt, zie je dat de verschillende stofjes in de wiet die we Cannaboiden en terpenen noemen bij verschillende temperaturen verdampen.
Als je nu op verschillende temperaturen vaped, neem je al die stofjes mee in het verdampen.
Dat is de manier die ik prettig vind, omdat ik zo alle stofjes inhaleer.
Ik eindig bij 210 C.
Ik meet het niet af wat ik erin stop, maar schat dat dat 0,3 gr is, daar doe ik 3 x mee als ik een lichte roes wil. Op elke stand (op mijn vapo 4 standen) inhaleer ik 2 a 3 x.
Je moet het goed inhaleren, even vasthouden en dan uitademen.
Rustig inhaleren want de damp kan heet zijn!
Comment