Wiet maatje v gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #46
    Tegenover eerst inademen en door de kont laten ontsnappen direct?

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #47
      Probeer het maar eens op de temperatuur van THC, rond de 157 C

      En Beo had ook niet in een keer zijn favoriete Volcano temperatuur gevonden

      Zoals Q al zei, vapen is anders dan blowen en er zijn hier aantal forumleden die een 'gebruiksaanwijzing' nodig hebben
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Niceiphone
        Banned
        Lucky Member
        • Mar 2017
        • 102

        #48
        Als jullie bijvoorbeeld de temperatuur op 210 graden, en de verdamper moet nog helemaal opwarmen, doen jullie de wiet er dan pas in, als die op 210 graden staat, of al eerder?

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #49
          Nee eerder, dan warmt de wiet gelijk mee op. Anders zou de vapo altijd wat afkoelen als de wiet erin ging.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Niceiphone
            Banned
            Lucky Member
            • Mar 2017
            • 102

            #50
            Als je het mee laat opwarmen, raak je dan geen thc kwijt voordat die op bijv. 210 graden komt?

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #51
              THC verdampt op 157C, dus die zal dan al aan het verdampen zijn. Heb je het artikel op leafly gelezen?
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Niceiphone
                Banned
                Lucky Member
                • Mar 2017
                • 102

                #52
                Gisteren was mijn ervaring dat ik veel meer cannabis nodig heb, voor een goed effect, dan 1 pure joint roken, waarmee ik de hele avond doe.
                Vanavond waag ik nog een poging, om te zien of ik even sterk onder invloed raak van verdampen met dezelfde hoeveelheid als blowen.

                Heb het gewogen, en het is 0,9 gram wat in 1 pure joint zit.

                Comment

                • Ronthebudman
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2015
                  • 916

                  #53
                  In theorie zou het dus zo kunnen zijn dat inmiddels alle thc is verdampt en dat je in latere sessie alles wat boven de 157C verdampt gaat verdampen maar dan dus zonder de thc, want die was al verdampt.
                  In dat geval zou je zelfs een vaporizer kunnen gebruiken zonder high te worden. Dan verdamp je eerst op 157C, je laat dat iemand anders doen bijvoorbeeld. Dan zet je de temperatuur naar 210C om alle andere stoffen (behalve de thc) te verdampen.

                  Of zie ik dit verkeerd?

                  Sorry overigens dat je topic nu een andere wending neemt.....maar begrijp dat we je eigenlijk alleen maar willen beschermen😉
                  Last edited by Ronthebudman; 18 March 2017, 13:45.

                  Comment

                  • Niceiphone
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Mar 2017
                    • 102

                    #54
                    Ik zet de vaporizer gewoon aan op de gewenste temperatuur, en doe dan de cannabis erin, zo weet ik zeker dat er niets verloren gaat.

                    Comment

                    • Ano
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Nov 2016
                      • 28

                      #55
                      Kijk even op badoo daar vis ik mijn wiet dames (effectief!!)


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • ganjagast
                        Elite Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2016
                        • 2881

                        #56
                        Ad usum proprium!

                        Comment

                        • Niceiphone
                          Banned
                          Lucky Member
                          • Mar 2017
                          • 102

                          #57
                          Die van blazed girls zijn denk ik vrouwen buiten NL.

                          Comment

                          • Niceiphone
                            Banned
                            Lucky Member
                            • Mar 2017
                            • 102

                            #58
                            Gisteren begonnen met verdampen.
                            Moest het eerst ff door krijgen hoe het werkte, maar het werkt volgens mij iets minder effectief dan blowen.
                            De werking duurt namelijk minder lang, althans de piek.
                            Voordeel is wel, dat het minder schadelijk is dan roken.

                            Comment

                            • Niceiphone
                              Banned
                              Lucky Member
                              • Mar 2017
                              • 102

                              #59
                              De verdamper werkt prima.
                              Ik word net zo high als met blowen.

                              Hiervoor gebruik ik stand 7: 210 graden, waaruit ik 10 heisen neem.
                              De smaak is wel totaal anders dan met blowen.
                              Blowen vind ik beter proeven.

                              Comment

                              • Stemma
                                Exquisite Grower
                                420 Member
                                • Mar 2014
                                • 7415

                                #60
                                Mooi zo, zie je wel gewoon je 'hotspot' zoeken
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...