Een lagere stand vind ik zonde, want haal je dan wel het maximale eruit kwa thc, als je dit met de hoogste stand vergelijkt?
Wiet maatje v gezocht
Collapse
X
-
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
-
-
Hoi Belladonna,
Inderdaad, dan ga ik te ver met verdampen.
Ik moet dus minder dan 10 heisen nemen.
Hiervan doe ik er eerst 8, en bekijk dan of het aangebrand is.Comment
-
Het is niet aangebrand, maar moet het maximale houden bij 7 hijsen, daarna verandert de smaak meer
Maar goed dat merk ik toch wel, en het gaat maar om zo'n 0,15 gram wiet.Comment
-
-
Nee als ik jou was zou ik is goed info gaan zoeken want door je verdamper op hogere temperatuur te zetten verbrand je de wiet
En ik weet niet hoe je er bij kom maar het is niet zo hoe hoger je temperatuur hoe meer thc je binnen krijg.
Ik Vap op 180/190 graden das meer dan voldoende
Er zijn zoveel Topic's hier over verdampen van Cannabis en Temperaturen
Vanaf 1 september 2003 is in Nederland medicinaal gebruik toegestaan en is marihuana verkrijgbaar op doktersrecept bij een apotheek
Medicinale gebruikers opgelet!
De temperatuur waarop je je vaporizer instelt is van grote invloed op het effect dat je ervaart. Er zitten enorm veel actieve stoffen in cannabis, en die hebben verschillende temperaturen nodig om naar voren te komen. De zes voornaamste stoffen, hun werking en de benodigde temperatuur hebben we daarom hier voor je uitgeschreven:
Delta-9-THC- Temperatuur: 157°C
- Werking: Zorgt ervoor dat de gebruiker zich licht in het hoofd gaat voelen, "high".
- Medisch: Pijnstiller, ontstekingsremmer, antioxidant, anti-emeticum (tegen braakneigingen) en geeft een euforisch effect.
CBD (cannabidinol)- Temperatuur:160-180°C
- Werking: Zorgt voor een rustgevend gevoel en maakt het effect van de THC sterker.
- Medisch: Angstreductie, pijnstillend, anti-psychose, ontstekingsremmer, antioxidant en antispasmodicum (krampstillend)
CBN (cannabinol)- Temperatuur: 185°C
- Werking: Afbraakproduct, veroorzaakt een dronken gevoel en kan lijden tot een high die lijkt op te komen maar nooit echt doorbreekt. CBN is extreem complex en er is hier weinig over terug te vinden.
- Medisch: Kalmeringsmiddel, slaapmiddel, antibiotisch.
CBC (cannabischrome)- Temperatuur: 220°C (opgepast, in veel vaporizors leidt deze temperatuur tot verbranding omdat de houder voor de kruiden te warm wordt)
- Werking:werkt samen met de THC om het gevoel aangenamer te maken. Sterke gelijkenissen met CBD.
- Medisch:ontstekingsremmer, antibiotisch en schimmelwerend.
CBG(cannabigerol)- Temperatuur: 220°C
- Werking: CBG is de eerste cannabinoïde die wordt aangemaakt tijdens de groei van de cannabisplant. CBG is niet psychoactief en is vooral slaapverwekkend. Het werkingsmechanisme van de natuurlijke cannabinoïde cannabigerol (CBG) is onbekend.
- Medisch: ontstekingsremmer, antibiotisch, schimmelwerend en bloeddrukverlagend.
THCV(tetrahydro-cannabivarin)- Temperatuur:220°C
- Werking: THCV zou invloed hebben op de snelheid waarmee de roes toeslaat. Vooral cannabis uit Afrikaanse en Aziatische landen zouden een hoog THCV gehalte hebben. Een deel van de geur die vrijkomt voor de effectieve verbranding of consumptie van cannabis zou hieraan gelinkt zijn alsook het sterke hoesten bij inname.
- Medisch: pijnstillend en euforisch effect.
Even wat bij elkaar gevonden Info waar je misschien iets aan hebt
God was never on your side..Comment
-
Ik dacht hoe hoger de temperatuur hoe meer thc er vrij komt.
Tot nu toe bevalt de hoogste stand 210 graden mij het beste.Comment
-
-
Boven aan zie je notifications, berichten en dan je naam. Als je op berichten klikt kan je daar een bericht versturen via een nieuw bericht. Ik dacht dat je 30 dagen lid moest zijn om een PM te kunnen versturen.Comment
-
Ik rook altijd alleen en ga dan gewoon een beetje het forum af
Genoeg leuke mensen om een beetje mee te praten.
Wel oppassen dat je geen last krijgt van profiteurs.. gratis wiet klinkt bij veel mensen goed in de oren denk ik
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Comment
-
-
Ik zal je een testbericht sturen, dat moet wel kunnen.
Edit, je hebt optie ontvangen PM s uitstaan of het kan nog niet.Comment
-
Comment






Comment