Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel wiet gebruiken jullie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel wiet gebruiken jullie?

    Korting op 420shop
    Hoeveel wiet gebruiken jullie?

    Momenteel zit ik per avond op 1 tot 1,5 gram cannabis.
    Maar heb wel eerder op 5 gram per avond gezeten, maar dat wil ik niet nogmaals zover laten komen.
    Wordt een beetje te duur haha.

    #2
    Haha ik gebruik al 3 maanden helemaal 0,0 wiet en of ik het mis ja , wat is mis niet de wiet denk eerder de gewoonte
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Was je in 1x gestopt, of heb je het afgebouwd?
      En hoeveel cannabis gebruikte je hiervoor?

      Comment


        #4
        Normaal gesproken probeer ik me te houden aan 3 - 4 pure stickies per dag wat neer komt op ongeveer 2 gram.

        De laatste weken is het zeker het dubbele en moet mezelf dan ook weer even onder me reet trappen om te minderen .

        houdoe.

        Comment


          #5
          Ik kom toch wel aan de vijf gram per dag.
          Soms meer zo net na de zomer tot de lente. En soms wat minder als de buitenkweek niet bracht wat ik hoopte.

          Comment


            #6
            Bij mij is het medicinaal gebruik en dan nog alleen als ik het niet meer trek zonder wiet.
            in de eind jaren 80, begin 90 zat ik op 5 a 6 gr recreatief gebruik per dag en toen Cold Turkey gestopt

            Comment


              #7
              Ik stop nooit
              Hooguit minder ik een tijdje als mn tolerantie door het dak heen gaat. Al los ik dat liever op door dan een heel andere soort te roken even

              Ik heb een recept waar ik niets mee doe omdat mediwiet te duur is en voor mij stukken minder werkt dan de wiet die ik zelf kweek of soms zelfs per ons koop

              Comment


                #8
                En ge vindt dat dat bij 5 gram nog ni het geval is?

                Comment


                  #9
                  Ik heb ook op 5 gram per dag gezeten, en ik bedacht mij dat dit te duur werd, dus ben ik wiet chocolade, en chocolade melk ervan wezen maken, dan heb je veel minder wiet nodig, wat ontzettend sterk is.
                  Alleen de kans op overdosering is een stuk groter.
                  Hierna ben ik gestopt, sinds ik een flinke overdosis heb gehad, en na 2 weken heb ik het weer opgepakt, met blowen 1 tot 1,5 gram per dag, en nu zit ik nog steeds op dezelfde hoeveelheid, maar dan verdampen.

                  Ik heb wel het idee dat ik iets meer wiet nodig heb in de verdamper, dan met roken.

                  En bij mij gaat er ongeveer 1 gram wiet in een pure joint.

                  Comment


                    #10
                    Iemand die hier ook de Arizer solo portable verdamper hebben?
                    Hoeveel trekjes halen jullie uit het maximale van wiet wat erin past?

                    Ik 10, maar weet niet of ik dan nog thc opneem.
                    Maar rond 10 trekjes is de cannabis donkerbruin geworden.
                    Vind het zonde om er net te weinig uit te hebben gehaald, beetje wat trekjes extra nemen toch?

                    Comment


                      #11
                      Gewoon proberen Phone!

                      Wat beschouw je als overdosis?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Ik weet dat overdosis niet bestaat met cannabis, echter duid ik op teveel thc waardoor je gaat overgeven.
                        Dat gebeurt niet gauw bij blowen of verdampen, maar grotere kans bij het eten of drinken ervan.

                        Comment


                          #13
                          Gandhi Ganjamaster
                          Dat is aardig wat.
                          Last edited by Niceiphone; 19 March 2017, 19:59.

                          Comment


                            #14
                            Vragen naar prijzen etc is verboden op dit HOBBY forum!
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Hey Stemma, hoe kan ik iemand een persoonlijk bericht sturen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X