Aan de HPS gebruikers tijdens deze zomerdagen. Temperaturen tot 35°, daar gaan slachtoffers vallen...
Innige deelneming
Collapse
X
-
Nou, verzuipen met 35 graden is anders ook geen pretje..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste. -
-
Precies, zojuist maar even de verwarming uitgedaan, die was aangesprongen...
Vond ik een beetje overdreven :pEen dag zonder wiet kent Flip niet.Comment







Comment