Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HARD trippen van wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HARD trippen van wiet

    Korting op 420shop
    Ik moet dit even kwijt, misschien kunnen jullie me helpen met een oplossing. Ik blow niet elke dag maar ik heb periodes dat ik het doe (1 maand lang veel en half jaar niet zegmaar). Elke keer als ik een sativa of 50% sativa rook dan trip ik hard. ik weet soms even niet waar ik ben of wat er gebeurt, mijn hartslag is zo bizar hoog dat ik er af en toen bang van word . Als ik mn ogen dicht doe zie ik closed eye visuals, ik vind dit soms best leuk. Maar soms is het enorm heftig en heb ik liever dat het stopt want ik kan echt gek in mn hoofd worden ervan. Als ik stil zit voel ik mezelf omhoog en omlooggaan op een snel tempo, allerlei vreemden ervaringen in mijn hoofd en lichaam.

    Dit alles heb ik bij een HALVE joint al. Hoe kan dit???

    Ik heb bij andere drugs (truffels / paddo's / LSD geen rare of extreme ervaringen.
    Wiet is voor mij heftiger dan truffels of lsd .
    Ik heb nog geen indica geprobeerd maar denken jullie dat het minder heftiger is bij indica?


    #2
    Indica is over het algemeen meer lichamelijk aanwezig, denk aan zwaar hoofd of armen, prima wiet om te chillen...niet zozeer als je nog wat wilt gaan doen.
    Bij die sativa zou ik eens gaan checken of die niet bewerkt is met rare dingetjes en goedjes want wat jij omschrijft lijkt mij een wel erg heftige reactie.
    Het kan natuurlijk dat je er wat gevoelig voor bent, zo heb ik nog weleens als ik ga liggen en mn ogen dichtdoe dat ik oneindig lijk te vallen ofzo inclusief de kriebels in de buik zoals je dat ook weleens krijgt van bijvoorbeeld een achtbaan dat is echter wel ook meteen het meest extreme dat ik er ooit van ervaren heb.
    Combineer je het dan niet met andere dingen? denk ook aan alcohol of medicatie.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

    Comment


      #3
      Ik heb die wiet gewoon uit de coffeeshop, vandaar dat ik nu zelf een 95% indica kweek om eens uit te testen hoe dat is.
      Ik gebruik geen medicijnen of andere dingen zoals alcohol. Ik denk dat ik gewoon een beetje extreem reageer, maaarrr... mijn vriendin die nooit blowt ging ook keihard, als ze haar ogen dicht deed kwam ze in een wereld waar je alleen gevoel had en verder geen andere zintuigen... beetje vreemd wel . Ik heb meerdere soorten wiet uit verschillende coffeeshops gehaald dus ik zou niet weten waar het aan ligt. misschien omdat ik 0 gewenning heb omdat ik in periodes blow?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Ik ga nog wat verschillende soortjes proberen, het is heel raar maar heb vaak slechte ervaringen met wiet en af en toe goede, en toch wil ik het blijven proberen

          bedankt voor de tips

          Comment


            #6
            Dan rook je toch gewoon minder ?
            Er is helemaal geen wet die voorschrijft dat je minimaal een hele of halve joint moet opzuigen.
            Relax en rustig aan ook. De joint mag tussendoor best uitgaan.
            Het is volgens mij normaal dat je soms je joint even opnieuw moet aansteken en als je denkt dat je iets voelt, stop je. Easypeasy.

            Dat draaien op bed ken ik ook wel, uit m'n diensttijd.
            En dan richting de wc's strompelen via de muur en kastjes om dan in de gang een halve Chinese rijsttafel en een liter bier neer te leggen.
            Het spettert wel erg mooi tegen de muren op zo'n gladde vloer.
            Als je wat meer ervaring hebt leer je vanzelf maat te houden, alhoewel ik af en toe nog weleens een trekje teveel neem.

            Tja, en als je er echt niet tegen kan, dan kun je er ook gewoon mee stoppen eh ..
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              een halve Chinese rijsttafel


              Ik rook zelden een joint in 1 keer op. Na een vijftal trekjes beland die in de asbak. Na een half uur nog 'n paar trekjes en nog een half uur later is ie op. Dus ik doe meestal een uur of meer met 1 joint. Dan wel als ik alleen rook en voor de pc, met twee en tijdens een babbel gaat die er op een kwartiertje door

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Zet wat Otep op en drink een paar Duvels, je voelt je dadelijk beter.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                        Thee is toch basically warme frisdrank met suiker en cafeine?
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13
                          Volgens mij heb je gewoon last van je LSD die terug de kop boven steekt.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey Bob View Post
                            Volgens mij heb je gewoon last van je LSD die terug de kop boven steekt.
                            Das onzin, er is geen enkele drugs die in je systeem blijft hangen en later terug begint te werken, urban legend dat lsd flashbacken.

                            Comment


                              #15
                              ganjagast ik was vroeger best introvert, nu ben ik meer extrovert dan introvert.

                              wiet rook ik altijd puur, als ik t met tabak doe wordt ik al helemaal niet goed en ik vind t niet fijn smaken. Ik ben dan ook geen roker.

                              ik denk dat ik gewoon te hard van stapel ga en wiet onderschat heb :p

                              Dus straks als mn plantjes klaar zijn:

                              Een indica, vruchtensapje erbij relaxte reggae muziek en opnieuw een poging

                              Comment


                              • ganjagast
                                ganjagast commented
                                Editing a comment
                                Goed bezig. Laat ons maar weten hoe dat ging
                            Bezig...
                            X