Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HARD trippen van wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik ben thuis gaan kweken, omdat ik die soortjes van de shop niet meer leuk vond zo sterk. Daarbij kwam dat ik geen idee had of ik een sativa, indica of hybride had gekocht.
    Mijn weirdste ervaringen: een uur lang op iemands hoofd getrommeld met een lege pet-fles (die ander was ook wappie van een lading veel te sterke spacenoten ); op bed liggen en een soort van korte kortsluiting in je hoofd voelen; snelle hartslag, pijn op de borst en denken dat ik dood zou gaan toen ik met mijn familie een stuk ging wandelen (was een paniekaanval achteraf, maar was 12 uur nadat ik gebruikt had, sterke shit dus). Kweek nu veel mildere soortjes of indica's, bevalt een stuk beter.
    Misschien dat een druppeltje CBD-olie van tevoren het een en ander ook wat aangenamer kan maken voor je...

    Comment


      #17
      Nee absoluut geen LSD flashback, was dat maar waar :p Ik voelde me heerlijk toen, zoveel mooie dingen ervaren. Beste tijd van mn leven gehad maar 1 keer was genoeg voor mij.

      Comment


        #18
        closed eye visuals.. ik wil jou spul graag roken want dat is nieuw voor mij

        Zorg dat je maag niet leeg is als je gaat roken.

        Ik heb 1 keer hartkloppingen gehad en zweten met een beetje duizeligheid maar dat kwam puur omdat ik ging roken op een lege maag,daarna nooit meer gehad.

        Comment


          #19
          Wahahah denk dat het eerder aan mij ligt dan aan de wiet, ik heb pas geleden weer een poging gedaan met onbekende wietsoort. Coffeeshop zei dat het om een indica ging zoals ik vroeg maar geloof er niks van.

          Kwart pure joint gerookt en heb daar 2 uur lang op gechilled. Die hoge hartslag kwam deze keer maar ligt terug. Ik kreeg mooie filosofische gedachtens terwijl ik naar een tv show keek over gedrag van 4 jarigen kinderen. Prachtig!

          dus voor mij is een kwart pure joint genoeg blijkbaar!

          Comment


            #20
            En er is ook nog zoiets als gewenning. Als je maar af en toe blowt reageer je veel sterker op een joint dan iemand die elke dag een paar gram wegstoomt. Goed bezig zo!

            Comment


              #21
              Leg je op een luchtmatras, dan trip je zo hard niet

              Comment


                #22
                Misschien kun je eens een vaporizer proberen, dat slaat niet zo hard aan.

                Comment

                Bezig...
                X