Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet kweken in egypte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet kweken in egypte

    Korting op 420shop
    Hallo, Ik ben martijntje en woon on egypte al un 2 jaar . De afgelopen tijd is het hier heel moeilijk om nog hasi te kopen . Dus heb zelf wat zaaitjes mee genomen van uit nederland. Om hier te planten op balkon. Ik zelf heb nog nooit wiet gekweekt en ik lees erg veel er over. Maar ik kan niks vinden over wiet kweken in landen waar het nu erg warm is. Het is hier nu 37 40 gr en inde nacht 27 30 . Zo mijn vraag is. kan iemand mij vertelen over de tempraturen en of het hier dus mogelijk is om te doen zat er aan te denken om het op het balkon te doen genoeg zon hiero en in de avond genoeg wind . En hoe ik het het besten kan aanpakken. Als je sugesties hebt hoor het graag liefs martijntje
    Last edited by martijntje; 11 July 2010, 05:15.

    #2
    Re: wiet kweken in egypte

    De weersomstandigheden zullen daar wat betreft de zonuren & temperatuur goed zijn, waarschijnlijk is de luchtvochtigheid iets lager als in Nederland, je zal je plantjes dus wel goed in de gaten moeten houden dat ze niet verdrogen.
    Echter drugsbezit in Egypte is illegaal, je moet je dus afvragen of je dit wel op je balkon wilt plaatsen?
    Wil je toch het risico nemen dan zou ik je balkon afzetten met iets wat niet opvalt (groen doek of zo) en je plantjes niet hoger dan de balustrade laten komen.

    Comment


      #3
      Re: wiet kweken in egypte

      supper bedankt voor je tips Had nog 1 vraagje. Moet ik de plantjes in de nacht water gefen, en moet ik ze ook over dag als ze in de zon staan ook water gefen, en kan het kwaad als ik ze heel de dag in de volle zon laat staan. Alvast supper bedankt gr martijntje

      Comment


        #4
        Re: wiet kweken in egypte

        De plantjes hebben het liefst heel veel zon, dus lat ze lekker in de zon staan.
        Echter als de temperaturen dusdanig hoog worden 40+ dan zou ik ze toch een beschutte plek geven tijdelijk.
        Wat betreft water geven.
        Geef ze niet teveel water, de plantjes houden wel van een slokje water maar houden absoluut niet van natte voeten, het wortelgestel kan erdoor verstikken waardoor wateropname niet meer mogelijk is.
        Voel dus altijd even en kijk naar stand van je bladeren om te bepalen of ze nog voldoende vocht hebben.

        Comment


          #5
          Re: wiet kweken in egypte

          Sativa soortjes kunnen beter tegen de warmte dan indica soorten. Sativa bloeit wel veel langer dan indica.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X