Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste stonermaat kapt ermee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste stonermaat kapt ermee

    Korting op 420shop
    Yo stoners
    dus me beste stoner maat met wie ik altijd blowde lol had is er mee gekapt met alles zeg eerlijk dat was wel een klap natuurlijk eigen keuze maar hij was wel echt me beste maat met wie ik altijd samen blowde en lol had
    heb wel paar andere vrienden die blowen maar het is anders bij hun en zijn niet echt die goeie goeie maten en anders ga ik alleen maar voor de wiet naar hun toe en verwaarloos ik me beste maat die er mee gekapt is
    dus ja
    is dit jullie ook wel eens overkomen en hoe ga je er mee om?

    mvg

    #2
    Meen je dit nou echt serieus?
    Zo kansloos dit.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      #3
      je praat al in verleden tijd alsof die beste maat nu niet meer de zelfde waardes heeft omdat hij is gestopt
      en je dus het blowen boven een vriendschap stelt en eigenlijk gewoon liever een blowmaatje heb dan een beste maat .
      succes met je dilemma

      Comment


        #4
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
          je praat al in verleden tijd alsof die beste maat nu niet meer de zelfde waardes heeft omdat hij is gestopt
          en je dus het blowen boven een vriendschap stelt en eigenlijk gewoon liever een blowmaatje heb dan een beste maat .
          succes met je dilemma
          Nee dat weer niet maar blowen maakte ons vriendschap wel veel beter snap je

          Comment


            #6
            Oke dat is ook weer overdreven dit Maarja inderdaad ik voel je
            alleen zelfmoordpogingen of en hem landbouwgif geven dat hij medische wiet moet gebruiken vindt ik wel gewoon hypocriet zo ver moet je ook niet gaan maar het is inderdaad wel kut


            Comment


              #7
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment


                #8
                Heb hetzelfde gehad met me beste maat we gingen samen naar sexclub,s en raamhoeren maar nu is ie getrouwd en moet ik alleen op pad.Is niet helemaal een ramp maar toch minder gezellig,als ik nu op visite kom begint hij altijd weer over die tijd en begint ze vrouw te mauwen.:ga dan ga dan! schreeuwde ze de laatste keer ze was echt over de rooie.Ben toen met me maat naar de buurtkroeg gegaan en hij heeft daar ze telefoon achtergelaten zodat ze vrouw op de spionage app dacht dat we daar zatenkonden we weer effe lekker hobbyen
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Ik heb zelf ook eens geprobeerd te stoppen met blowen, na 47 uur ben ik weer begonnen.
                  Je maat waarschijnlijk ook... Is toch veel te lekker om te stoppen, maak je niet druk.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door fitnessfreakK2 View Post
                    Ik heb zelf ook eens geprobeerd te stoppen met blowen, na 47 uur ben ik weer begonnen.
                    Je maat waarschijnlijk ook... Is toch veel te lekker om te stoppen, maak je niet druk.
                    Moet gewoon als ik met hem ga chillen Blowen XD

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo32 View Post

                      Moet gewoon als ik met hem ga chillen Blowen XD
                      Van wie MOET dat dan? Je kan het toch ook gezellig hebben met je beste maat zonder te blowen? Daarom is het je beste maat...
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post

                        Van wie MOET dat dan? Je kan het toch ook gezellig hebben met je beste maat zonder te blowen? Daarom is het je beste maat...

                        Nee bedoel rook gewoon een Jointje naast hem terwijl ie gestopt is makkelijk zat

                        Comment


                          #13
                          gehhehehe wat een drama allemaal

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo32 View Post


                            Nee bedoel rook gewoon een Jointje naast hem terwijl ie gestopt is makkelijk zat
                            Sterkte in deze moeilijke tijden man...
                            Ad usum proprium!

                            Comment


                              #15
                              Typisch geval van blow vriendschap.
                              Zelf heb ik al jaren geen blow vrienden meer en ben al jaren opzoek naar een oplossing.
                              Na 4 jaar kwam ik er achter dat als je nu eens trouwt met iemand die fibro of ms heeft, dan heb je de rest van haar leven een blow partner en nog jaren lang gratis mediwiet ook.

                              Achja, zo is het leven.

                              Vriendschap op wiet basis, nu te koop bij elke reform winkel!
                              En de actie voor deze week is;
                              Vier blow vrienden halen en vier jointjes betalen.

                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                              Comment


                              • belladonna
                                belladonna commented
                                Editing a comment
                                Vreemd ik heb Fybro maar ik krijg nergens gratis medi wiet....

                              • Hoeloes
                                Hoeloes commented
                                Editing a comment
                                Idd alleen voor fibro krijg je dat niet.
                            Bezig...
                            X