Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(HULP NODIG) Glittertjes Op Wiet Gevonden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    (HULP NODIG) Glittertjes Op Wiet Gevonden

    Korting op 420shop
    Ik haal al een tijdje bij een dealer, maar de laatste paar keren viel het me op dat er een soort van glittertjes tussen de wiet zat, verder was het me ook opgevallen dat je van deze wiet echt supersnel stoned word. Ik had al een beetje research gedaan over wat dit zou kunnen zijn, maar heb niet een heel duidelijk antwoord kunnen vinden.

    Ik zal ff wat close-up shots toevoegen van de glimmende stukjes van op de wiet en nadat ik het er zoveel mogelijk vanaf heb kunnen plukken.
    Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

    Groetjes
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    das volgens mij zaagsel , dat zit mee in een kokertje als ej bvb roofmijt of dergelijke besteld

    kerel zal met beestjes gezeten hebben , of heeft het preventief gebruikt , doe ik meestal ook , enkel ja strooi je die zooi normaal niet over je buds

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
      das volgens mij zaagsel , dat zit mee in een kokertje als ej bvb roofmijt of dergelijke besteld

      kerel zal met beestjes gezeten hebben , of heeft het preventief gebruikt , doe ik meestal ook , enkel ja strooi je die zooi normaal niet over je buds

      groetjes

      Bedankt voor je reactie, maar ik denk niet dat het zaagsel is. Het glimt namelijk alsof het aluminium folie is D:

      Comment


        #4
        de laatste paar keren viel het me op dat er een soort van glittertjes tussen de wiet zat, verder was het me ook opgevallen dat je van deze wiet echt supersnel stoned word.
        Dus je ziet dat er glitters in/opzitten en je rookt die shizzle?!

        Comment


          #5
          Haarlak Makup
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Dat zelfde spul heb ik een paar maanden geleden in mijn aarde van het tuincentrum ook gevonden.
              De kleur deed mij nog het meest aan parelmoer denken.

              Anyway ik zou niet kunnen zeggen wat het precies is, maar het zit ook door reguliere zakken aarde gemengd... misschien stelt dat wat gerust?

              Comment


                #8
                Ben het met k1 eens lijkt idd op het spul vanuit de buisjes wat met de roofmeit of roofwants meekomt .

                Comment

                Bezig...
                X