Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enquete voor eindwerk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Enquete voor eindwerk

Korting op 420shop
    Hallo, wietliefhebbers..

Ik zit in mijn laatste jaar middelbaar onderwijs en moet een eindwerk maken. Ik heb gekozen dit rond wietgebruik te doen.
    Het onderwerp van mijn eindproef PAV is “Hoe denken mensen over cannabisgebruik?”.

Willen jullie deze enquête even invullen?

Dank je wel!

Geachte Heer / Mevrouw, neem alstublieft een paar minuten tijd om de volgende enquête in te vullen.
    Last edited by QnQ; 9 January 2018, 20:23. Reden: topic verplaatst naar eigen topic, titel aangepast, 1e post aangepast

Nope .
    Net koffie ingeschonken, dus belangrijker dingen te doen.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

Comment

Ga je ons nog op de hoogte houden, bijvoorbeeld de conclusie van je eindwerk hier plaatsen ?
      Er doen niet zoveel mensen mee juist omdat we bijna nooit meer van iemand iets horen.

Alleen "vul deze even in, dankjewel en vaarwel".
      Dan moet ik me wel erg vervelen om m'n tijd in zoiets te steken wat mij eigenlijk helemaal niks oplevert en meewerken met iemand waar we hoogstwaarschijnlijk nooit meer wat van horen.

Dat gezegd hebbende....

Vraag 1. Leeftijd
      -18
      Nope, ik ben al geboren, dus ik ben geen -18
      Ook antwoord b. en c. komen hier normaal niet vandaan, omdat dit forum voor 18 jaar en ouder is.

Vraag Idunno (ze zijn niet genummerd)
      Zijn er mensen in jouw dichte omgeving (familie, vrienden, leden van de sportclub) die regelmatig cannabis gebruiken ?
      Zijn er mensen in jouw dichte omgeving (familie, vrienden, leden van de sportclub) die dagelijks cannabis gebruiken?
      In mijn beleving zijn dat dezelfde vragen en het antwoord zou kunnen zijn "JA" of "NEE" en daar heb je alle mogelijkheden mee.
      Wat voor antwoord zou je eventueel moeten invullen bij "andere" ? Er zijn niet meer antwoorden mogelijk dan Ja of Nee, toch ?

Vraag:
      Wat is jouw eerste idee als je iemand cannabis ziet gebruiken?
      Daar zijn meerdere antwoorden op mogelijk.
      Je eerste idee is 1 antwoord, als je er meer invult heb je meerdere ideeën en zal alles na de eerste niet het eerste idee meer zijn.

Vraag:
      In welke omgevingen vind jij het ongepast om cannabis te gebruiken?
      Je kunt maar 1 antwoord aankruisen, ik vind alle antwoorden passend.

Voila, verder een leuke korte enquête, inderdaad, kost je nog geen 2 minuten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
      X