Grootste top! Wie o wie?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #1

    Grootste top! Wie o wie?

    Korting op 420shop
    Ben toch benieuwd wie hier op dit forum de grootste en zwaarste top ( droog) gekweekt heeft!
    Natuurlijk zou een foto welkom zijn....

    Prettige dagen allemaal!!............
  • DannyDeVito
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jul 2017
    • 435

    #2
    wat bedoel je met grootste top?
    vorige kweek had ik top van 25cm maar dat waren bij nader inzien de ene top boven de andere
    en telt enkel de hoofdtop dan?

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ik bedoel, dat was ik vergeten te melden DannyDeVito, de grootste en zwaarste top die binnen gekweekt is. Maakt niet uit of het een hoofdtop is....
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3

    Zoiets ?


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • DannyDeVito
      DannyDeVito commented
      Editing a comment
      QnQ thanks
      bij huidig kweekje die binnen 2/3 weken klaar zijn zitten paar kleppers en zal zeker fotokes plaatsen als ze droog zijn

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Inderdaad QnQ , neem aan van een binnenkweek!! Weet je het gewicht nog toen ze droog waren?
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #4
    Had al bijna een foto geupload, toen zag ik dat het om een top ging. Las in eerste instantie kop :p

    Doe altijd toppen, ga ik natuurlijk afleggen tegen iemand die niet topt..

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Ik bedoelde een wiet top, grote en gewicht van een binnenkweek Flip Hasjkip....
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #5
    Alleen de Mad Scientist was van een niet getopte plant bij bovenstaande
    Dat was ook de grootste natuurlijk.
    Buitenkwekers gaan zeker nog groter hebben gekweekt dan die, neem ik aan.

    -afzonderlijke toppen weeg ik niet dus het gewicht moet ik je schuldig blijven-
    Last edited by QnQ; 4 March 2018, 07:30.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Wat ik vergeten te melden had bedoel ik een binnenkweek ...

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Zien er prima uit QnQ ..Ik ben weer begonnen met mijn kistje, extra lamp erbij hopelijk wat meer opbrengst....
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #6
    Mijn eerste binnenkweekje..hihihi...

    Comment


    • Helemaal Top
      Helemaal Top commented
      Editing a comment
      Holy wiet!

    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Past niet meer in je wekpot...

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Was het maar zo'n feest he ..
  • SmokingJoop
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2018
    • 106

    #7
    WTF is dat dan? Hou een serieus minderwaardigheidscomplex over aan m'n eerste kweek zo haha. Al die planten bij elkaar opgeteld hebben nog niet zoveel

    Comment

    • Justgrower
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Mar 2018
      • 324

      #8
      https://youtu.be/T71ZclpmDQs zoiets dus

      Comment

      Bezig...