Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kun je ergens dabben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kun je ergens dabben

    Korting op 420shop
    Hoi JD'ers,

    Wil graag het dabben eens een keer proberen, weet iemand of dat makkelijk ergens kan?

    Niet bepaald goedkoop om een pers en rig aan te schaffen dus zou het erg graag een keer proberen. Heb hier nog geen shops oid kunnen vinden waar het kan.

    Ben benieuwd en bedankt vast

    #2
    Je kunt voor een eerste test altijd een haar straightener gebruiken en eventueel een lijmklem erop. Is wel aan de zeer warme kant en verliest wat leuke stoffen maar wel instap level.

    ​​​​​​Maar dan heb je het nog niet opgerookt

    ​​​​​​

    Comment


      #3
      Denk niet dat er coffeeshops zijn waar je dat kunt doen, simpel, omdat het niet legaal is.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Bedankt voor de tips

        Op CNNBS stond laatst wel een artikel dat coffeshops zichzelf kunnen onderscheiden door die apparatuur te hebben. Weet niet hoe legaal het is, concentraten verkopen is hier idd verboden, maar als je wiet koopt en daar een pers staat en je maakt het dan zelf is het wellicht een ander verhaal.

        ​​​​​​

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          En als jij daar op je gemakkie staat te persen hebben ze opeens harddrugs in de shop aanwezig.
          Ik bepaal de regels niet eh, maar ik vermoed dat ze dat niet gaan toestaan.

        #5
        In de willy wortel in haarlem staat een pers om zelf je DAB te maken en dat is tot op heden niks illegaal...
        BHOA is van t zelfde maar door gebruik van buthaan. Lijst 1, aldus de mafklappers..


        enjoy!:
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #6
          Wel grappig ook, kwam n dabbert tegen die kon weer lopen na 30 jaar...
          zoek zelf maar uit hoe t kan want ik snap t ook niet maar hij was bloedserieus...:mr8:
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #7
            Top, ga daar eens kijken als ik in de buurt ben. Hart stikke bedankt voor de tip .

            QnQ, bepaal de wet ook niet, vind em sowieso achterlijk, daar niet van. Maar hoe werkzame in stof van softdrugs -> harddrugs gaan omdat ze er uit gehaald worden ontgaat me compleet. Tis niet ineens heroine daarna ofzo haha.

            Comment


              #8
              Eerstekamerlid hoor wel meer verhalen over bijzondere genezingen. Weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken eigenlijk, nooit van dichtbij gezien iig.

              Maar als het helpt helemaal top uiteraard. Meer redenen om te legaliseren haha

              Comment


                #9
                Tja..
                ik maak nogal ns olie voor deze en gene en wordt regelmatig met tranen bedankt dus t zal zn effect hebben..
                Zelf heb ik er niet veel mee behalve een hapje voor de scherpe randjes eraf te halen maar liever marineer ik mn kippetjes aan t spit ermee in.

                Das de fenomenale tripkip.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #10
                  Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
                  Das de fenomenale tripkip.
                  Hahaha - die wil ik best een keer proberen .

                  Comment


                    #11
                    Oorspronkelijk geplaatst door SmokingJoop View Post

                    Hahaha - die wil ik best een keer proberen .
                    Ik ook

                    Comment

                    Bezig...
                    X