Eenzaam gevallen hehehehe

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cubuklu
    Retired
    • Aug 2010
    • 2

    #1

    Eenzaam gevallen hehehehe

    Korting op 420shop
    men trouwe dealer van jaren lang is verhuist naar nl, ik ben van belgie en wil regelmatig aan men grammetjes komen,, eerlijk en discreet ,, wie kan me helpen,,

    Of moeten we het uitschot aanspreken van de street
  • sukkeltje
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 153

    #2
    Re: Eenzaam gevallen hehehehe

    geloof dat vragen om een dealer hier nie is toegestaan

    Comment

    • cubuklu
      Retired
      • Aug 2010
      • 2

      #3
      Re: Eenzaam gevallen hehehehe

      heheheh dat denk ik ook wel,,, maar ik vraag echt niet naar een dealer hoor,, gewoonn, waar ik aan stuff kan komen,, coffeeshops en dat soort zaken zijn niet v mij,, gewoonnnnnn een vaste collega zoek ik,,

      Comment

      • biggie
        Expert Stoner
        Member
        • Aug 2010
        • 75

        #4
        Re: Eenzaam gevallen hehehehe

        erges anders zoeken maar niet hier.
        So high, I can't come down.

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #5
          Re: Eenzaam gevallen hehehehe

          Je hebt een waarschuwing gehad, het vragen naar dealers / wiet is niet toegestaan.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...