Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black friday

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Black friday

    Korting op 420shop
    Waar zijn de koopjes te doen? Sweet seeds geeft blijkbaar 30% korting, en het zijn nog steeds de 3+1 en 5+2 verpakkingen. Nog ergens koopjes te doen? Zal mij moeten inhouden, ik heb nog zaden voor volgend jaar ook.

    #2
    Geen zaad maar apparatuur :



    From Friday 23 and along the whole weekend, you can purchase all our products with 15% off, typing the code GREENFRIDAYTGL
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Racist.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Heb nog geen zwarte piet gezien ?

      #4
      Schande weer dit
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #5
        Er zijn er zoveel met een black friday sale.

        Google maar eens op: black friday seeds

        of klik hier

        Comment


          #6
          Koopjes doen? is dat niet iets voor vrouwen? of pakken die moslim collega's zoveel van je dat je wel moet zoeken naar koopjes HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

          En ook nog normaal getypt Beo, de spelling controle ontdekt? knap hoor.

          Comment


            #7
            Ik heb CBD olie gekocht op RQS aan 30% korting.

            Kon 40% zijn, maar de voucher niet gezien die in men mail toekwam.
            We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

            Comment


              #8
              .. en dan maar klagen waarom onze oude tradities geen stand houden. (algemeen)
              Doe niet mee aan feestdagen waar wij niks mee hebben, datzelfde geldt ook voor Halloween!
              F black friday
              Ad usum proprium!

              Comment


                #9
                Toch niks mis met een fikse korting, met winkels die globaal zaken doen via www is dat toch normaal dat zoiets overwaait naar hier.
                Het is ook vlak na Thanksgiving Day, hier doen ze toch ook solden tijdens feestdagen.

                Comment


                  #10
                  Aug-Nov zijn de periodes in het jaar dat er nieuwe updated meuk op de markt komt en de oude weg moet. Mag wel wat korting op ja..
                  Maar hoef de korting niet, laat die feestdagen van daar maar niet meer naar hier overwaaien. Met sinterklaas en kerst krijg je ook korting, nog even geduld dus.
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #11
                    Blijkbaar is 1 van die tradities van hier zagen en klagen. Zelfde commentaar op hln, koop dan niks eh. Sjeezes. Ik profiteer er van, weet goed genoeg wat ik koop en die sweet seeds zaden krijg je nu aan 30%. Doe dan niet mee en koop ze binnenkort aan de normale prijs. En nee, tijdens kerstmis zal dat ni zo het geval zijn.

                    Niks wiet gerelateerd, maar wie graag naar pretparken gaat, voor heidepark in Duitsland kan je nu ook tickets kopen voor volgend jaar aan halve prijs. Maar ook daar, niks houd u tegen om na het weekend 46 euro te betalen ipv 23.

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Jij en ook anderen profiteren ervan, maar wat leveren we in op den duur? Ik wil men duidelijk maken dat de eigen feestdagen (sint,trad kerst) aan het afsterven is en opkomende feestdagen van elders naar hier overwaaien en die dik ge-pushed worden waar wij helemaal niks mee hebben! Weg ermee.
                      De nieuwe generatie viert straks heel anders de feestdagen, mede dankzij huidige generatie die wel klaagt en zeurt maar in werkelijkheid zelf meewerken aan DE verandering. Hypocrietjes..
                      Last edited by ganjagast; 23 November 2018, 17:28.

                    #12
                    ganjagast
                    Last edited by Ganjax; 23 November 2018, 17:46. Reden: azk

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      "Trouwens hoelang proberen ze nu al Halloween op te dringen, dat raakt hier ook niet echt van de grond."
                      Hier in de hoofdstad word het al massaal gevierd. Sint maarten doen ze niet meer aan.. Te christelijk blijkbaar?
                      De nieuwe generatie zal het anders gaan doen.. mark my words

                    • Ganjax
                      Ganjax commented
                      Editing a comment
                      ganjagast , hier zie je wel dat winkels zowat versiering aanbrengen enz in de steden.
                      Maar dat echte Halloween met trick or treat en tuinen en huizen met van die angstaanjagende decoratie en families die samen komen om dat te vieren toch niet? Sint Maarten vieren ze wel overal niet meer das waar, alhoewel ik nog gemeenten weet waar ze dat vieren met veel drank, eten en een enorme vuurput. Bijna een heidens ritueel uit een film ofzo.

                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Nou trick or treat doen ze hier wel, de gemeente organiseert dat voor de kids alleen gaan ze hier niet zo ver met de versieringen en decoratie op de straten, aan de ene kant komt dat door de cultuur verschillen daarom gaat het niet zo uitbundig. Bepaalde geloof aanhangers willen dat niet. Sint Maarten doen ze hier niet meer aan.
                      lol. Vroeger nog aan mee gedaan, oude kratten en stukken hout voor op de brandstapel en dan de ritueel om het aan te steken ahahah zeker wel heidens

                    #13
                    Je doet waar je zelf zin in hebt, dat is nu net heel het punt. Als gij halloween wilt vieren dan doet ge maar, iedereen is daar vrij in. Al mijn vienden doen mee aan zo'n wandeltocht, ik ni. Ik heb daar niks mee. Wat zij willen doen is hun keus. Heel dat gebeuren evolueert met de tijd. En idd, tot een jaar of 30 geleden gingen ze met kerstmis naar de mis en werden er geen cadeau's uitgedeeld. Ga jij naar de mis met kerstmis Ganjagast? Ik schat de kans groot van ni. Die generatie voor u die ligt te mekkeren op het feit dat zij naar de kerk gingen en bla bla bla. En als gij die traditie wilt in ere houden dan gaat gij gewoon de 24ste tegen 12 uur naar de middernachtmis.

                    Het gaat hier over koopjes doen en hoe kunt ge daar nu tegen zijn?

                    Comment

                  Bezig...
                  X