Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wel of niet CBD olie bestellen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wel of niet CBD olie bestellen?

    Korting op 420shop
    Hi jongens,

    Ik ben afgelopen maand naar Kaapstad in zuid afrika verhuisd. In Nederland gebruik ik altijd CBD olie om goed te slapen en nu wil ik dat graag hier kopen. Ik heb wat sites gevonden en deze sprak mij het meeste aan: https://cannabis-oil.co.za/

    Het rare is alleen als ik een product wil bestellen dat het mij naar een andere site doorstuurt, zouden jullie dit vertrouwen?

    Aangezien ik hier net ben aangekomen, en niet echt weet hoe of wat, twijfel ik een beetje. Daarnaast zou het legaal moeten zijn hier maar ik vind het toch lastig te vinden of het nou echt zo is.

    Let me know!

    #2
    Nee dat zou ik niet vertrouwen.

    ** ik heb even op de computer gekeken, en het lijkt me wel safe.
    Ik kan dat niet 100% garanderen natuurlijk want ik ken beide sites niet en ik ben niet zo thuis op de South African internets.
    Er staan wel telefoonnummers bij, dus als je in SA woont, kun je ze toch gewoon ff bellen en om info vragen?


    ** je ip adres weet nog niet dat je verhuisd bent ?
    Last edited by QnQ; 17 January 2019, 22:18.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Q toch whahahahaha

    #3
    Oorspronkelijk geplaatst door qnq View Post


    ** je ip adres weet nog niet dat je verhuisd bent ?
    Ghehehe

    Comment


      #4
      Top dankjewel voor je antwoord! Heb ze gebeld en ze willen als site wel graag de olie verkopen, maar niet zelf de verkoop doen. Vandaar dat ze het doorsturen is gewoon 100% betrouwbaar.

      Comment


        #5
        Hoe zie dat gebeuren met douane enz kijk jij nooit tv? of lees je geen kranten??? en waarom is je Ip nog in nl ??
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          CBD producten zijn gelegaliseerd hier, dus met duane is dat geen probleem. Ten eerste, hoe kan jij mijn IP adres zien?!? en daarnaast geen idee hoe het kan dat hij nog in NL staat?? Ik woon toch echt al een maandje in Kaapstad

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Die kan Bella niet zien
            Hij geeft ook niet .nl aan maar iets anders.
            Ik denk dat je met tor zit of via vpn ofzo?

            No problem hoor maar het viel me op.
        Bezig...
        X