Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar NL.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Naar NL.

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Naar NL.

    IK zou eens info vragen bij eurolines of taxistop ff googlen en je vind wel aanbiedingen om in amsterdam te geraken.

    Bij taxistop rijd je mee met mensen op een afgesproken plaats.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Naar NL.

      Cool, bedankt ;D.
      ben vol afwachting aan het wachten op je zaadjes.
      ik ga ze gebruiken voor Guerilla kweek( weet niet of die geschikt zijn? ) is pas in mei maar tijd vliegt ^^

      EDIT:
      Heb niets gevonden op de websites die je hebt aangeboden,Euro lines is duurder dan met de trein dusja, maar ff verder zoeken dan maar...

      Comment


        #4
        Re: Naar NL.

        http://www.taxistop.be/NL/www/il2lis...2&p_tr_land1=B

        Hier heb ik rit gevonden met twee vrije plaatsen richting amsterdam.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Naar NL.

          thanks mate .

          Comment


            #6
            Re: Naar NL.

            auto is nog altijd het goedkoopste
            en waarom zo ver? roosnedaal of bergen-op-zoom is toch veel dichter

            Comment


              #7
              Re: Naar NL.

              amsterdam staat gewoon bekend om zijn vele shops maar zelfs in de kleine stad waar ik woon hebben we al een stuk of 25 shops.

              Comment


                #8
                Re: Naar NL.

                Voor de trein betaalde ik laatst 26 Euro, van oost nederland naar west nederland.

                Ik denk dan dat de auto het voordeligst is.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Naar NL.

                  offff wat ook nog wel is kan sommige taxi's kunnen meerdere personen die naar hetzelfde plaats gaan maar je betaalt maar 1 prijs als je dus bijf 50 euro moet betalen en je bent met zijn 5en dan hoeft ieder persoon m,aar 10 euro te betalen.... die heb je ook nog wel is ....

                  Comment


                    #10
                    Re: Naar NL.

                    de bus gaat wel hoor!
                    ik ken vrienden van me die dat vroeger af en toe deden (toen ze nog niet met de auto konnen rijden)
                    ikzelf vond dat een beetje een loze trip, want dan zit je 2uur op de bus, en dan moet je nog ns terug
                    maar, stel dat je een buzzypass hebt ofzo (of omnipass of hoe noemt dat voor als je 25+bent) kan je gewoon gratis tot in nederland! want het is gewoon een bus van de lijn die dat deed.
                    nu weet ik wel niet waar je woont, maar vanuit leuven was het in elk geval doenbaar!
                    je kan ook altijd liften he, genoeg vriendeljke mensen die je mee willen nemen (hoewel, ik weet niet hoe je eruit ziet best een knappe jongedame meenemen!)
                    veel succes, en misschien een tip om je rijbewijs te halen!

                    Comment


                      #11
                      Re: Naar NL.

                      Om met de trein te gaan is er nog een goedkopere mogelijkheid hoor.
                      De railplus kaart kopen. De Railplus kaart geeft u 25% korting bij aankoop van internationale treinbiljetten, waarbij tijdens de reis minstens 1 grens wordt overschreden. Als ge jonger zijt dan 26 kost da 20euro voor 1 jaar.

                      En dan hebt ge ook nog die grensverkeer-biljetten en -treinkaarten, ma kweet niet of dat wel zo interessant is: check: http://www.b-rail.be/int/N/offers/border/index.php
                      *SmokingggGG* !

                      I wanna get high... so high!

                      Comment


                        #12
                        Re: Naar NL.

                        zelf heb ik er niet veel mee, maar een ex van die croste er heel europa mee rond

                        http://www.hitchhikers.org/index.cgi?lang=nl

                        mischien is het wat voor je?

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Naar NL.

                            Met een OV kaart krijg jij en drie andere personen 40% korting op je treinkaartje

                            En met de auto hoeft echt niet goedkoper te zijn, Ok de olie prijs daalt maar nog steeds betaald je veel te veel voor benzine
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Naar NL.

                              dan ga je via belgie snel naar luxemburg daar betaal je 1,30 voor een litertje 95 XD

                              Comment

                              Bezig...
                              X