Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the best guerrilla by accident

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    the best guerrilla by accident

    Korting op 420shop
    hoe kan het als je een reguliere plant feminiseert dat hij vroeger in de bloei gaat ik heb 15 jaar geleden een hoop moeite gedaan om een vroege buitenplant uit selecteren uit het aanbod van zaden wat zo vroeg mogenlijk klaar is begonnen met 50 soorten a 5 stuks groeien laten lamp elke dag 5 min terug zetten en kijken welke als 1e in de bloei gaat daarna kijken welke het snelste afbloeid na daar was mn plantje dan stekken gemaakt en naar buiten ermee klaar 1e keer 23 sebt niet slecht voor een groene mooie soort na ja een aantal jaren laater hoorde ik van feminiseren na dat was wel wat voor mijn plantje dat gedoe elk jaar met overhouden was ik zat 2 stekken gemaakt en een behandeld zodat zij ha ha stuifmeel ging maken dit zaad getest en de oogstdatum was niet meer de 23 ste maar de 18 de en 3 verschillende soorten waarvan 2 goed en een bagger na ja om een lang verhaal kort te maken na jaren selecteren is er een plant uit gekomen die nog steeds een heel klein beetje onderling verschild en dat maar in 15 % en oogstbaar is vanaf 10 sebt dit in 2016 want 2017 wat het slechtste jaar ooit voor het guerrilla gebeuren het heeft bij de beste plant ooit gezien opgeleverd mooie witte toppen met de smaak van binnen bijna geen blad schimmel bestendigd en voor de boeren oogsten nadelen eenmaal in de bloei niet meer eruit te krijgen en ze heeft 24 uur licht nodig na ja nadeel met verduisteren is het een groot voordeel je hoeft ze maar tot ze toppen krijgen 12 uur te geven en de rest kan gewoon buiten na ja ik zet ze een dag of 2 a 3 naar binnen maken ze toch iets dikkere toppen dusssssssssssssssssssss de vraag blijft hoe het kan dat een plant steeds vroeger gaat afbloeien

    #2
    na ik heb aan het guerrilla gebeuren de brui gegeven maar ga wel wat fototjes plaatsen van wat hij in de tuin doet ik wil 2 maal oofsten dit jaar een maal verduisteren en een maal met veel snoeiwerk dus 2 x 5 plantjes dit jaar speciaal voor meneer agent hmmmmmmm lang geleden dat ik zo lief ben geweest ik ben ongeveer een maandje geleden begonnen met 10 zaadje te ontkiemen alle 10 uitgekomen na een week met 8 verder nu nog 5 winnaars ze staan onder de kweek tl-bakken van vroeger met 4 tl lampen erin niet zo snel groeien ze maar wel veel mooier en kompakter supper voor op te trekken ik zal morgen wat fotos maken en dan hoor ik wel wat jullie er van vinden

    Comment


      #3
      Rookt u niet te veel?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Sorry ik ben na 2 zinnen afgehaakt, heb sowieso al moeite om mij te concentreren als ik nuchter ben. Zinnen zonder hoofdletters en interpuncties maken het er niet gemakkelijker op, probeer daar svp op te letten.

        Zal het vanavond nog eens proberen als ik gerookt heb..
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Begin er ni eens aan, te vermoeiend.

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Ik ben aan een inburgeringscursus begonnen............

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door the best View Post
        ik wil 2 maal oofsten dit jaar
        Waarom zet je geen autoflowers neer? Lekker vroeg beginnen en twee of 3 weken voor je dames klaar zijn de volgende ronde starten? Je zou op die manier misschien zelfs wel 3 oogsten voor elkaar kunnen krijgen als je wilt.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


          #6
          denk dat je van een autoflower niet de oogst krijgt die me wil gewoon knallen met die struiken
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #7
            Ghehe, ja dat valt niet mee om te lezen man, je lijkt erg enthousiast
            Misschien kun je na een paar zinnen even 1 of 2 keer op enter drukken, dat scheelt alvast een beetje

            Met 2x oogsten buiten zul je inderdaad moeten verduisteren.
            Ik ben erg benieuwd.
            Succes.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              wtf :p onleesbaar

              Comment


                #9
                waar blijven de foto's!?
                Ad usum proprium!

                Comment

                Bezig...
                X