jong geleerd is oud gedaan
Collapse
X
-
Re: jong geleerd is oud gedaan
Ik heb alleen de koptekst gelezen, de video hoef ik niet te zien! Hier alleen van wordt het rood voor m'n ogen....
Zelf heb ik 3 kids en kan zulke mensen niet begrijpen....
Je mag het niet zeggen, maar ik vind het een vuurpeleton-waardig!
Schande, als ouder heb je voor je kids te zorgen! -
Re: jong geleerd is oud gedaan
Ben het Helamaal met Vale eens ik heb er ook 3 thuis en ik moet er niet ens aan denken om te blowen waar hun in de buurt zijn..
Dit is gewoon niet normaal..
opsluiten, en zorgen dat he kind goed terrecht komt!Peel me i'm fat free!Comment
-



Comment