Zoals de titel luidt.. Waaraan herken je een echte wiet kweker(En dit draadje is eerder bedoelt als humor!!)
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Je bent een echte wiet kweker wanneer je..
Collapse
X
-
Je bent een echte wiet kweker wanneer je..
Tags: Geen
- 4 likes
-
Wanneer je elk (willekeurig) topje gewoon uit nieuwsgierigheid onderzoekt met een loepje
Wanneer je net aan de toppen hebt gezeten en erna constant aan je vinger loopt te ruikenAd usum proprium!
- 3 likes
Comment
-
Comment
-
- 2 likes
Comment
-
13 July 2019, 11:12Editing a commentNiet van toepassing op de binnenkwekerstenzij ze in de tuin willen werken of luieren ...
-
14 July 2019, 15:16Editing a commentOjawel hoor zeker ook van toepassing bij het binnen kweken! Vooral met de warme dagen is het best wel handig om te weten hoe hoog het kwik stijgt.
-
Comment
-
13 July 2019, 13:22Editing a commentMaar binnenkwekers kijken waarschijnlijk minder naar het weerbericht ... Ik doelde op uw bericht en niet op de topic zelf
grtzzzzz
-
-
Als je een kas met verduistergordijnen hebt.Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
- 1 like
Comment
-
14 July 2019, 18:44Editing a commentDaar wil ik weel eens een fotootje van zien! Echt volledig lichtdicht?
-
16 July 2019, 14:06Editing a commentHeb ze wel eens voorbij zien komme op het platland
-
16 July 2019, 14:41Editing a commentDie heb ik ook gehad alleen toch teveel arbeid om ze te sluiten iedere dag op dezelfde tijd
Ik loop wel al een tijdje met het idee electrische rolluiken in me kas te plaatsen en deze dmv een tijdschakelaar te laten sluiten en openen
-
Wanneer je de kijkt of de tuin genoeg privacy biedt en er een mooie kweekkamer kan komen als je een huis gaat kopen
- 1 like
Comment
Comment