Kwekerijtje opgerold in Polen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #1

    Kwekerijtje opgerold in Polen

    Korting op 420shop


    Leuke ingang
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

    Haha leuke ingang inderdaad. Verwacht niet dat die politie die ooit gevonden was als die hond er niet bij was
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • de dikke
      Retired
      • Aug 2010
      • 154

      #3
      Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

      Sodejuuu!!!!!Da's pas profesioneel...
      Goed over nagedacht en zo te zien al heel
      veel verdient,alswel nu ook veel verloren.....

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #4
        Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

        SHIT MAN! Wat een kwekerij! Getver, zo fijn gevonden met die ingang zeg! Mooi gedaan toch

        Comment

        • ama
          Retired
          • Mar 2010
          • 182

          #5
          Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

          Wil er ook zo wel eentje in me achtertuin

          Comment

          • CatsEye
            Retired
            • Sep 2010
            • 462

            #6
            Het is dat het net niet onder het gedoogbeleid hier valt...

            Wat een prachtige ruimte zeg!

            Comment

            • barts
              Son of the Bong
              • Oct 2009
              • 409

              #7
              Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

              Echt geweldige ruimte, ziet er allemaal goed uit

              Comment

              • pedro
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 432

                #8
                Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                Waw, zo'n efficiënt gebruik van de hele ruimte, een echte wietfabriek!
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment

                • Lenny Dee
                  Stoner
                  Member
                  • Oct 2010
                  • 20

                  #9
                  Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                  een mooi & hoogstwaarschijnlijk zeer winstgevend zaakje had die daar! de wasserij doet mij wat denken aan de serie "Breaking bad"

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #10
                    Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                    witwassen op hoog niveau

                    Comment

                    • limburg
                      Retired
                      • Aug 2010
                      • 503

                      #11
                      Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                      wow daar staan heel vele plantjes zeg wat een ingang he die haddeen ze echt niet gevonden zonder die hond lkol

                      Comment

                      • Joosie1234
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 216

                        #12
                        Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                        hondjes.. heel erg lief maar soms mogen ze ook even er niet zijn.... wat jammer..

                        ik denk altijd zo van: alles wordt weg gegooit en kapot gemaakt, kunnen er niet een paar dingetjes aan mij worden gegeven?? zo zonden .....
                        ik ben maar nog het begin...

                        Comment

                        • CatsEye
                          Retired
                          • Sep 2010
                          • 462

                          #13
                          Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                          Of een fabriek voor de productie van medische wiet van maken, scheelt een hoop kosten, ze kunnen direct starten.

                          Comment

                          • Billy Balhaar
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • May 2010
                            • 16

                            #14
                            Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                            soo dn dat was wel een master kweek indd haha, jammer dat ie gepakt is

                            Comment

                            • bobo
                              Cronic Grower
                              • Oct 2007
                              • 3103

                              #15
                              Re: Kwekerijtje opgerold in Polen

                              Moet er nog een plantje zijn ? Sjonge !!!!
                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...