Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je bent nog lang geen echte wietkweker als ..............

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Je bent nog lang geen echte wietkweker als ..............

    Korting op 420shop
    Je het een goed idee lijkt om van de zomer eventjes gewoon 5 wietplanten in je vaak door, echt
    goede vrienden familie bezoekende tuin wilt zetten,..............en ook 2x per jaar binnen soortjes kweken
    om zo snel soortjes te vinden die voor jou lekker zijn,........


    En nog een kleine beschamende ,
    Er net vanmorgen achter komen dat al 8 maanden geleden bij de vraag of Cbd misschien iets zou kunnen betekenen ,
    dat de huisarts de volgende dag toen zei dat het iets zwaarder zou moeten , ik dacht dat hij ,omdat hij melde er niet heel veel van
    te weten, mij zelf alles uitzoekende toevertrouwde .......slimme ik dacht ik toch.
    Maar nu vertelde hij dat hij toen mij hoop niet al te veel wilde nuanceren , mij vanaf die dag extra in de gaten heeft gehouden, door
    de apotheek bestellingen van alles in de gaten te houden en "stiekum" extra vinkjes bij de bloedcontrole,......

    En het kwartje viel pas net helemaal na aan stuk van LR2 over het auto-immuun gebeuren te denken
    ...
    PS: de leukere verhalen die onnozelheid aantonen laat ik nog even aan jullie,
    want die lijst is groot


    Last edited by JFall; 26 November 2019, 16:22.

    #2
    Ik lach nog niet!!!
    had echt wat anders verwacht!!!
    Dit valt toch wel meer onder blunders.

    Comment


    • JFall
      JFall commented
      Editing a comment
      om mij heen enzo, is veel door gebruikers geroepen dat het slappe hap is en dat ze daarom op koffieshop wiet overgaan omdat de
      arts wel toestemming heeft gegeven om cannabis te gebruiken........ik krijg de indruk dat er veel mensen zo proberen hun blowen goed praten
      na te zijn geadviseerd door hun arts , het niet te gebruiken.....ik heb al vaker de laatste dagen gehoord ook ,........lekker he ,...gratis wiet......
      Nou genoeg hier over dus,...

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Precies. Lijkt me onzin.
      Het zijn gewoon bestaande soortjes.
      Was bedrocan niet Jack Herrer ?

    • JFall
      JFall commented
      Editing a comment
      Ja klopt QNQ en zag nog meer bekende namen maar in welke pot wat zit kom ik maar niet achter
      ,..... ik heb die namen iig op een pakketje papier van het ministerie van volksgezondheid,welzijn en sport staan ..(klinkt gewoon grappig)

      Maar verschillende info ,ook van apotheek en assistent van de huisarts spreken elkaar best tegen ,
      en er staat iig een heel duur advies in ,.....koop een vulcano medic voor 498,.. euro.....oepsie
Bezig...
X