Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken en daten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Tsja Wiet en Vrouwen de twee mooiste creaties van deze wereld. Helaas is het in deze tijden nog altijd verstandiger om te zeggen dat je een brouwerij in de kelder hebt en geen kweek, toch jammer dat het nog steeds gezien word als drugs/iets slecht/verboden...


    2015 -2016 had ik een hele leuke vriendin ze rookte altijd mee, vaak als ik thuis kwam had ze al gekookt en gedraaid, wat een leven. Ze zeggen wel eens aan alle mooie dingen komt een eind, dat bleek ook zo te zijn. Ik weet het nog goed, ze kwam weer eens een weekendje langs en zegt in eens: ik ga stoppen met blowen, en JIJ OOK.... ik wist niet wat ik hoorde, natuurlijk zei ik: als jij wil stoppen moet je dat doen maar ik stop niet. Helaas val ik op vrouwen met een sterk karakter, zo ook deze die in 1 keer zei: oke kies maar tussen blowen of mij... iedereen weet wat ik gekozen heb '-) zij blowt trouwens ook nog steeds helaas niet meer met mij, aan alle mooie dingen komt een eind.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #17
      Oja... Been there, done that.
      Ik zat eigenlijk te wachten tot ik zou lezen dat ze je getipt had bij politie.

      Maar dat is je zo te zien bespaard gebleven.

      Comment


        #18
        Gelijk vertellen dan weet je wat voor vlees
        je ik de kuip hebt, uh zo'n beetje in de richting
        van::
        Ik heb laatst een jointje gerookt en beviel prima!
        Ik ben van plan om dit vaker te gaan doen wat vind
        jij daarvan?

        Als ze zegt ik ben er zwaar op tegen dan weet je
        zeker dat je het geheim moet houden en die griet
        een rot trap moet verkopen en '' zeker geen date''
        bij je thuis afspreken natuurlijk....

        Comment


          #19
          Al een paar keer meegemaakt dat blowen eerst geen probleem was en later opeens wel. Het lijkt wel een joker voor vrouwen die ze spelen zodra de klad er inkomt.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Had je er ook bij vertelt dat je zelf kweekte?

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Nee dat deed ik toen nog niet. Had het anders ook niet gezegd. Geen zin in politiebezoek.

          #20
          Je zou haar kunnen vragen de plantjes even water te geven. Als je daar dan ook nog beelden van hebt, is ze medeplichtig,

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Die houden we er in!

          • highsky
            highsky commented
            Editing a comment
            Geniaal ;P

          #21
          Een zeer wijze uitspraak van een vriend van mij.

          Ipie, probeer een vrouw niet te begrijpen dat lukt je nooit!!

          Comment


            #22
            Ben jij een vrouw?
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Is dat je openingszin ?
              Want dat kan wel beter eh...

            #23
            Gewoon focussen op de warme binnenkant en weer verder met je eigen hobby's.

            Geef ze de ruimte, nemen wij de wereld wel.

            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #24
              Ik ben alweer een tijdje vrijgezel en ook helemaal niet op zoek. Zoals ik eerder ook al schreef zijn relaties vaak leuk in het begin maar zodra de sleur er onherroepelijk inkomt liggen ruzies over de hobby op de loer. Om te vrede te waarborgen heb ik wel eens beloofd te zullen stoppen maar dergelijke beloften spijten me al na twee seconden. Want ik houd teveel van wiet om er mee te willen stoppen. En dan laat ik het kweken nog buiten beschouwing.

              Indien ik weer aan een relatie zou beginnen, lijkt het mij beter om een vriendin te vinden met dezelfde hobby.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


              • Nonsense
                Nonsense commented
                Editing a comment
                Je moet het treffen de mijne rookte vroeger meer dan mij , nu nog af en toe een jointje .

                En het liefst heeft ze ook een eigen tent alleen moet je ergens een grens trekken natuurlijk .

                Inmiddels ook alweer 22 jaar verder en 1 maal het beste levende anticonceptimiddel ter wereld geproduceerd .

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Nou Eerstekamerlid, misschien moet je een datingsite annex daklozenopvang beginnen!

              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Nee joh. Ik run een blijf van mijn lijf huis. Altijd prijs zolang je ze maar de illusie geeft beter te zijn dan de losse handjes..


                Maar soit, het beste recept is gewoon niet zoeken en gewoon pakken wat er op je pad komt. Anders lopen ze ook maar in de weg..

              #25
              Kan niet wachten tot ze 18 is..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Je hebhet over je kattenpoesje?

              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Mijn kat is dood.
                Overreden door Max.
                Max Laadvermogen.
                De lul.

              #26
              Geweldig topic .
              Ik heb bij mijn vrouwke in het begin (15 jaar ofzo) alleen maar s’avonds laat toetjes geknald.
              Nu knalt ze al is mee .
              Water bij de wijn doen noemen ze dat.

              Comment


                #27
                Ik sluit me volledig bij frutella aan! Wat een geweldig topic haha

                Mijn vriendin heeft er gelukkig ook niks op tegen, ze deed het zelf vroeger ook, drinkt nu liever wijn..! Haar keuze haha. Ze heeft nooit geklaagd over dat ik lekker doorblow, hebben t er wel eens over gehad en ze zegt zelf zolang jij gewoon je dingen op orde hebt is het geen enkel probleem. Als ik werkloos zou zijn en de hele dag niks uit zou voeren zal t wel een ander verhaal zijn..
                ze geeft ook niks om wiet ofzo en heel stiekem zou ik het wel leuk vinden om die interesse te delen met de wederhelft maarja!
                zolang het geen probleem is, hoor je mij niet klagen

                Comment


                • Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  Dit is beter. Blijft er lekker meer voor jezelf over en daarnaast is er ook nog eens altijd wijn in huis waar je geen flikker voor hoeft te doen..

                  Eindbaas.
              Bezig...
              X