Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Bijbelse Joint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een Bijbelse Joint

    Korting op 420shop
    Kreeg het volgende mailtje van een spaceneger:

    alternatief voor een vloei
    Hallo, ik ben al redelijke blow expert. ik gebruik soms vloei maar meestal een bijbel bladzijde, je kan zelf maat kiezen en knippen, ik vind het \"de\" optie meschien kan het op de site. Greetz, spaceneger
    Heeft iemand hier meer ervaring mee? Haha
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Een Bijbelse Joint

    lijkt mij gewoon een grap lol. wie gaat er nu papier uit de bijbel scheuren en dat opblowen. Geloven we niet in god hier?
    brabantse nachten zijn lang

    Comment


      #3
      Re: Een Bijbelse Joint

      Nou er zijn vroeger hele delen van de bijbel kwijt geraakt en verbrand!

      Ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen
      Whaha
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Een Bijbelse Joint

        Whahahahaha... Hoe verzin je het.. Kan alleen maar in een real Stoney bui zijn verzonnen!
        Nodig hem uit voor het forum! Kan je lachen!

        Comment


          #5
          Re: Een Bijbelse Joint

          haha kan er nog steeds om lachen, het is wel enige tijd geleden dat ik die mail kreeg...

          Kom we draaien nog een bijbel joint
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Een Bijbelse Joint

            Lees dit eens .

            Ik had nooit moeten toegeven dat ik pagina's uit de Bijbel verbrand heb. Ik had de commotie kunnen voorzien. De MP heeft me gewezen op de mogelijke gevaren, de minister van Buitenlandse Zaken heeft een klemmend beroep op me gedaan in verband met de exportbelangen: publiceer die bekentenis niet op je weblog.
            Maar ik heb het toch toegegeven. Ik heb pagina's uit de Bijbel gescheurd en in rook laten opgaan. Omdat je altijd twee vloeitjes nodig had voor een joint, en er dan ook nog eens weinig tabak in moet en veel wiet, had je altijd tabak over en vloeitjes te weinig. Dus dan pakte je maar weer een bladzijde Genesis. Onze Bijbel was het enige boek voorhanden dat gedrukt was op vloeipapier. Ik woonde namelijk destijds samen met een meisje van Calvinistische huize, en haar ouders waren behalve gelovig ook zuinig. Een Bijbel van vloeipapier was alles wat ik voor haar als bruidschat meekreeg.

            "In het zeshonderdste jaar des levens van Noach, in de tweede maand, op den zeventienden dag der maand, op dezen zelfden dag zijn alle fonteinen des groten afgronds opengebroken, en de sluizen des hemels geopend." Dat las ik dan voor alvorens ik de bladzijde gebruikte om de tweede joint van de nog jonge avond te rollen, en hop, daar lagen we weer in een lachkick: zeshonderd jaar! Zou oud is Sinterklaas geeneens! En pas als we uitgehikt waren en de tranen van onze wangetjes hadden afgeveegd, ging de brand in weer een Bijbelpagina.

            Tegen de tijd dat we de Bijbel tot en met Spreuken hadden weggepaft ging de relatie uit, en met de relatie sleet ook het roken van verdovende middelen uit mijn dagelijks leven weg. Maar het kwaad was geschied, het Heilige Boek tot as verpulverd...

            Ik had het nooit moeten toegeven. Maar wat had ik moeten zeggen? Ik heb het telefoonboek opgerookt? Dan zouden er ambtenaren onder ede gehoord moeten worden tijdens nachtelijke debatten in de Tweede Kamer, dan had er met AIVD-stukken gewapperd moeten worden, dan had iedereen ten slotte iedereen voor leugenaar uitgemaakt.

            Nu moeten we serieus vrezen dat er in de Amerikaanse Bible Belt Nederlandse vlaggen zullen branden, en dat er stenen door de ruiten van het consulaat in Kaapstad zullen vliegen; ik neem het risico voor waarschijnlijk dat de hele Christelijke wereld Nederlandse producten zal boycotten. Dat alles omdat ik zonodig eerlijk moest opbiechten dat ik de Bijbel heb verbrand en waarom.

            Een ding neem ik trouwens niet terug. Het is een schandelijk boek, want de bladzijden hebben geeneens een plakrand. Door de inkt ervan heb ik bovendien een hersenbeschadiging opgelopen.


            Peace

            Comment


              #7
              Re: Een Bijbelse Joint

              Oorspronkelijk geplaatst door Smokey



              ...Nu moeten we serieus vrezen dat er in de Amerikaanse Bible Belt Nederlandse vlaggen zullen branden, en dat er stenen door de ruiten van het consulaat in Kaapstad zullen vliegen; ik neem het risico voor waarschijnlijk dat de hele Christelijke wereld Nederlandse producten zal boycotten...

              ...Een ding neem ik trouwens niet terug. Het is een schandelijk boek, want de bladzijden hebben geeneens een plakrand. Door de inkt ervan heb ik bovendien een hersenbeschadiging opgelopen...
              Hehehehe
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Een Bijbelse Joint

                waar heb je dat vandaan gegoocheld ?
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Een Bijbelse Joint

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                  waar heb je dat vandaan gegoogeld ?
                  Volgens mij heb je dat zelf al gezegd
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Een Bijbelse Joint

                    U vraagt, wij draaien.
                    http://frontpage.fok.nl/column/7389

                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: Een Bijbelse Joint

                      haha een bijbelse joint !

                      en hahaha @ die fok-column:
                      Een ding neem ik trouwens niet terug. Het is een schandelijk boek, want de bladzijden hebben geeneens een plakrand. Door de inkt ervan heb ik bovendien een hersenbeschadiging opgelopen.

                      als ik ooit geen blaadjes meer heb weet ik wat te doen!
                      *SmokingggGG* !

                      I wanna get high... so high!

                      Comment


                        #12
                        Re: Een Bijbelse Joint

                        de vaporisor of waterpijp
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Een Bijbelse Joint

                          of de puurpijp.

                          Sinds kort heb ik dat voor het eerst gedaan, en kmoet zeggen, het beviel mij wel !
                          *SmokingggGG* !

                          I wanna get high... so high!

                          Comment


                            #14
                            Hehe, een bijbel is inderdaad goedkoop vloeipapier. Mijn moeder is zeer gelovig, maar was in haar studententijd niet de rijkste. Ze heeft me de bijbel laten zien waar ze haar vloeitjes uit haalde toendertijd, ziet er best leuk uit ^^

                            Overigens ben ik geboren in haar studententijd... Born to smoke?

                            Comment


                              #15
                              Re: Een Bijbelse Joint

                              Ghehehehe, die spaceneger, lol

                              Schitterend verhaal.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X