Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke andere forums zijn leuk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke andere forums zijn leuk?

    Korting op 420shop
    Heuj Jointjedraaien!

    Ik heb even een ontzettend luie vraag: Wat zijn tegenwoordig een beetje de leuke (buitenlandse) forums om op te neuzen? Wietgerelateerd welteverstaan.

    Ik was ooit eens op jointjedraaien terecht gekomen omdat ik hier een wat gezelligere sfeer vond dan bv wietforum.nl Maar ik ben er alweer een poos uit, en zat gewoon wat te neuzen. En vroeg me af, waar zijn hedendaags de leukere forums te vinden om eens te lezen.

    Wie helpt me op weg.


    Greetzz
    Rough! Rough! Arrrr..

    #2
    Deze vind ik persoonlijk het beste => https://www.icmag.com/ic/


    Daar raak je nooit uitgelezen.

    Comment


    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Mooi forum!

    #3
    Heb je geen google daar ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Bij Google zie je het bos door de bomen niet, denk ik, als je fora gaat googlen.

      Comment


        #5
        Ja dat klopt. Als je aardappel googelt krijg je ook 3 ziljoen resultaten.
        Het hangt dus af van je zoekterm.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Die droogheid had ik kunnen zien aankomen, dju.

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          En je alles in je tuin staan?

        #6
        Zijn er andere fora dan?

        Comment


          #7
          Hey bedankt! En ik zei toch al dat het een luie vraag was Ik kwam even niet verder dan rollitup en grasscity. En inderdaad een ziljoen andere aardappels. Dacht ik vraag het gewoon even. En ICmag had ik helemaal over het hoofd gezien, dankjewel!
          Rough! Rough! Arrrr..

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Growweedeasy.com, weet niet of de titel helemaal volledig is.

          #8
          Hey die growweedeasy is best een leuke site Rreppellsteeljam! Zat even stukje te lezen over PGR's, had er nog nooit van gehoord. Maar moest denken aan hele lekkere Bubbelgum die ik een jaar of 2 geleden kon kopen in de shop. Waren keiharde toppen en doorgaans heel oranje. Maar juist heel erg lekker, dus geen flauw idee of dat nou oke was of niet. Ging er juist van uit van wel.
          Heel anders dan bepaalde smaak die ik al jaren in allerlei wiet tegenkom, in shops over het hele land. Of iig zuid west Nederland. Vaak ruikt die wiet juist lekker en ziet er goed uit, maar als je m opsteekt dan gelijk die smaak. Ook uit zogenaamd betere shops. Weet nog steeds niet waar dat van komt. Soms kun je die smaak al ruiken als je gewoon een topje even verbrand en je neus er boven houdt, maar gek genoeg werkt dat niet altijd. Rook het ook nooit op. Heb ondertussen meijers weggeooid aan wiet.
          Maar goed, misschien dat die super lekkere bubbels die ook niet oke was. Sjonge. Want zag er echt precies zou uit als in dat artikel. Keihard, oranje, en beetje bruinig wanneer gekruimeld.
          Synthetic PGRS are dangerous, but how can you tell if they're in your weed? This article will teach you to identify and avoid any cannabis containing PGRs!
          Rough! Rough! Arrrr..

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Soft secrets en highlife magazine ken je al?
            En autoflower.net, is er ook nog, dacht ik.

          #9
          Ja, ja, Soft Secrets en de Highlife ken ik wel. Maar autoflower bijvoorbeeld weer helemaal niet! Leuk, ik ga eens surfen.

          Rough! Rough! Arrrr..

          Comment


            #10
            Heb nog wel een leuke site die je misschien ook nog niet kent: https://olkpeace.org/
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Geweldige site. Jammer dat mijn Russisch zo roestig is....
          Bezig...
          X