Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur tijdens roken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Naar het schijnt zou een wc rolletje gevuld met watten die gedrenkt zijn in wasverzachter ook de geur neutraliseren als je de rook erdoor blaast.

    Of het effectief is weet ik niet, goedkoop is het wel
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #17
      Rietslang
      ​​​​​​​ Je kunt het natuurlijk een keertje testen.
      Lijkt mij niet fijn roken, en van de smeulende joint komt natuurlijk ook aardig wat geur.


      De buren zijn bij mij helaas totaal niet tolerant als het op wiet aan komt en bij elk geurtje staan ze aan de deur te drijgen dat ze de verhuurder erbij halen.
      Ik ben dus altijd erg voorzichtig met wietgeuren bij mij thuis. (Kan nie wachten tot in EINDELIJK kan verhuizen )
      Gelukkig heb ik hele lieve fammilie waar ik mijn kweek en droog activiteiten kan beoefenen

      Als ik persee binnen een joinje wil roken omdat het weer buiten niet te harden is, dan ga ik wel eens in de badkamer ziten .
      Ik blokkeer dan de 2 afzuigpunten in mijn woon en slaapkamer, en laat die op de badkamer open.
      Alle ramen dicht en de afzuiger vol aan zetten.
      Zo heb ik ondedruk in de badkamer en verdwijnt alle rooklucht naar het dak van het complex hier.
      Af en toe ff de hete douche aan voor wat vocht in de lucht, dat drukt de geur ook.
      Kan me niet voorstellen dat iemand dat het zo ruikt of kan volgen naar mijn appartementje .
      Last edited by Nederhigh; 26 April 2020, 18:35.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je badkamer Takketoelli

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Niet zo bijzonder hoor, een kamer met een bad erin

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        De verwachtingen lagen toch wel wat hoger eerlijk gezegd
    Bezig...
    X