Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over space zijn...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over space zijn...

    Korting op 420shop
    hey, bij mij gebeurd altijd het vreemde , dat als ik heb gesmoked en ik stoned ben.. dat ik dan daarna eenbeetje ga shake .. ik kan gewoon niet stil zitten dan .. bijv ik krijg allemaal kleine spastische aanvallen lijkt wel me been gaat kleine bewegingen maken enzo.. en me arm enzo ook .. gewoon van die schokjes lijken het wel .. maar ik kan in ieder geval niet blijvens til zitten ik zit gewoon soort van te trillen....

    en nog een vraag als ik op een gegeven moment meer wiet ga nemen als ik stoned ben heb ik het gevoel dat ik een bad trip ga krijgen .. als ik dan dus te veel neem , kan dat ook kloppen ?

    #2
    Re: vraagje over space zijn...

    Teveel is nooit goed, dat geld voor alles.
    Als ik er 1ne heb gepaft shaken mijn handen wel maar dat is al.

    Ga dit topic ff verplaatsen want dit is geen kweekverslag

    Peace

    Comment


      #3
      Re: vraagje over space zijn...

      Ik heb regelmatig wanneer ik de eerste hijs van een joint neem dat ik een rilling krijg over mijn rug... volgens mij komt dit doordat ik sigaret proef

      Om even terug te komen op je vraag: Je kan een badtrip krijgen als je teveel rookt en je bent het niet gewend, Het denken dat je een badtrip krijgt is volgens mij ook niet goed... hierdoor ga je doemdenken en krijg je het vanzelf wel, je moet er niet teveel mee bezig zijn... Zorg dat je een leuke sfeer maakt ( leuke muziek, leuke plek, leuke mensen, vertrouwde omgeving )
      Hierdoor zal je minder snel gaan denken dat het fout gaat... Blow niet teveel maar gewoon genoeg om je chill te voelen.
      Soms word je hyper van blowen dus kan het misschien geen kwaad even de benen te strekken en wat te bewegen.

      Ik kan niet precies zeggen waardoor je die trillingen hebt...

      - Hoeveel ervaring heb je met blowen?
      - hoelang en in welke mate?

      Niet iedereen is even gevoelig voor cannabis, en denk eraan het menselijk lichaam zit nooit ''helemaal'' stil
      Ik denk niet dat je te bang moet zijn voor een bad trip! zorg dat je rekening houdt met de volgende punten:

      - Zorg dat je genoeg rust / slaap hebt gehad
      - Zorg dat je redelijk wat gegeten hebt, blow niet op een lege maag
      - Zorg voor een vertrouwde omgeving / vrienden
      - Blow niet teveel en op je eigen tempo!
      - Laat de werkzame stof zijn werk doen, neem een paar hijsen en wacht totdat je het effect voelt voordat je de dealer / coffeeshop vervloekt en neem daarna nog een paar hijsen als je het gewenste effect nog niet bereikt hebt

      Voor zover mijn uitleg, ik hoop dat je er wat wijzer van bent geworden
      ( en welkom op het forum nog )
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: vraagje over space zijn...

        Een maat van me is al 3x Knock Out gegaan van smoren op een lege maag
        Ikzelf heb der geen last van , ik kan smoren tot ik er van in slaap val

        Zoals JD zegt : Nooit blowen op een lege maag als je het niet zo gewoon bent!!!


        Grtzzzzz
        Take a look at my Ice-Cold-Killers!

        Comment


          #5
          Re: vraagje over space zijn...

          Zoiets heb ik met een vriendin meegemaakt...

          ik kwam haar tegen, en ze vroeg of we een jointje gingen roken...
          efin, ik ene lekkere wiet joint gedraaid en steek hem op...
          Na een tijdje geef ik hem door ( ik neem altijd rustig de tijd voor mijn joint )
          na 3 hijsen geeft ze de joint weer terug, ik neem 3 hijsen en de joint gaat weer haar kant op...

          Zo ging dat door totdat de joint op was, ik was tamelijk high na nog enkele minuten gepraat te hebben ging ze richting huis... enkele dagen later hoorde ik pas dat ze ziek was geworden, blijkbaar had ze die dag nog niets gegeten en voelde ze zich niet lekker...

          Na veel suiker te hebben genuttigd ging het wel weer met haar, ze had haar ouders alleen verteld dat ik wiet in haar siggaret had gestopt Heb ik weer, maak dat de kat wijs
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: vraagje over space zijn...

            dinsdag toen ik in holland was heb ik even met vrienden gaan smore voor wze de bus terug namen.
            toen onze joint klaarwas zeide ze dat het op de grens controle wa. en toen begon ik stress te hebben en voelde ik me echt zo ziek dan is echt moeilijk om je trg goed te voelen..
            grtz

            Comment


              #7
              Re: vraagje over space zijn...

              je kan mij midden in de nacht wakker maken voor een joint. Geen problemen mee
              brabantse nachten zijn lang

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ChriskE View Post
                  je kan mij midden in de nacht wakker maken voor een joint. Geen problemen mee
                  Haha, je bent niet alleen:p

                  Comment


                    #10
                    Ja, dat trillen is "normaal", ik had daar vroeger regelmatig eens last van, mijn knieen trilden dan, of ik had toch in ieder geval de indruk dat die trilden, maar dat zijn eerder van die trekjes in uw spieren of zo, ik weet niet hoe dat zou kunnen komen.
                    Side-effectje ofzo?
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #11
                      had dat ook wel soms vroeger dat ik zo aan het trillen ben, maar dat was alleen op plaatsen waar ik niet echt gewend was om te smoren of waar ik het gevoel had dat iedereen op mijn vingers zat te kijken....

                      of ik beelde het me allemaal in, kan ook, haha
                      http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                      Comment

                      Bezig...
                      X