Plant groeit uit zichzelf 2 hoofdtoppen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bruinevinger
    Stoner
    Member
    • Aug 2020
    • 20

    #1

    Plant groeit uit zichzelf 2 hoofdtoppen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal zoals de titel al zegt 1 van mn planten schijnt uit zichzelf 2 hoofdcola's te groeien zonder te toppen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Bruinevinger
    Stoner
    Member
    • Aug 2020
    • 20

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Ja dat kan.
      Is er een vraag, of wilde je gewoon ff je hart luchten ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Bruinevinger
        Stoner
        Member
        • Aug 2020
        • 20

        #4
        Ik vond het wel apart dus ik dacht ik deel het ff

        Comment

        • Bruinevinger
          Stoner
          Member
          • Aug 2020
          • 20

          #5
          Was ook wel benieuwd naar de reden waarom dat gebeurd maar ik denk dat niemand daar echt een antwoord op heeft.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Daar is niet 1 reden voor aan te wijzen.
            Als er een beestje langskomt en precies de groeipunt opvreet dan kan je zoiets krijgen.
            Er is ook een bekende genetische afwijking dat 'flatstem' heet, net onder de vertakking lijkt het daar een beetje op.
            Kan geen kwaad verder, maar dan kunnen ze qua groei wat afwijken van wat 'normaal' is.
            En...niks mis met 2 hoofdtoppen
        • Bruinevinger
          Stoner
          Member
          • Aug 2020
          • 20

          #6
          Ik weet niet of het flatstam is. Denk ook niet dat dat het is. Het is meer dat er op het einde een splitsing komt alsof er 2 hoofdstammen aan elkaar geplakt zijn en dan van elkaar scheiden.
          En inderdaad 2 hoofdtoppen is altijd mooi meegenomen. Ben benieuwd hoe de plant zich verder gaat ontwikkelen. Bedankt voor je antwoord en succes met je eigen kweek


          gr bruinevinger

          Comment

          Bezig...