Welke soorten ga je dit jaar kweken????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #16
    Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

    Tot nu hebben gewonnen:

    PeterWW
    Purple Haze
    Buizert

    Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

      Gefeliciteerd jongens!
      Ja toppie, die gaan me daar een paar fijne buitenplantjes krijgen
      Ik ben absoluut een grote fan van Nadia...

      P.S
      Bij dcf stonden een Nadia Regina zaden te koop, verder geen info erbij.
      Jammer.....

      Comment

      • Peterww
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 492

        #18
        Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

        Dat word vele soortjes in de achtertuin dit jaar, Thx HJM!

        Heb net even gegoogeld, het schijnt dat we een hele mooie zomer krijgen goed nieuws dus voor de buitenkwekers en guerilla farmers(wat ik dit jaar ook ga doen:p)

        Ben zeer benieuwd naar deze lovende woorden van het KNMI!
        Is het glas halfleeg of halfvol?

        Comment

        • member10463
          Banned
          • Sep 2010
          • 510

          #19
          Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

          Va harte bedankt Halleluja Jesus Maria
          heb mijn geg naaar het gmailadres willen sturen maar dat lukt niet echt .
          komt wel in orde
          en nu heb ik eens een bekende sterke goede buitenplant voor bij ons
          daar gaan schoon kruisingen uitkomen yippie !!!

          daar jij goed geïnformeerd bent kun je me misschien haar afkomst duiden ( hoe is deze hybride opgebouwd? )

          nogmaals bedankt

          het zit hem in de kleine dingen zegt men vaak
          nou , ik kan ze appreciëren , hoor .
          thx

          Comment

          • RNL88

            #20
            Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

            Oorspronkelijk geplaatst door HJM
            Hey Vale,

            De eerste 5 die mij een PM sturen krijgen 10 Nadia F2 voor nop. Ik heb teveel cabernet genoten denk ik.
            Een foto'tje hier is verplicht

            Grtz, HJM
            alleen een pm sturen met wat dr in ?

            Comment

            • mathijs
              Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 649

              #21
              Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

              Binnen heb ik DoubleFun en Desert Queen in de planning staan.

              Comment

              • Peterww
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 492

                #22
                Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                Een naakt foto van jezelf
                Is het glas halfleeg of halfvol?

                Comment

                • RNL88

                  #23
                  Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                  Lol...

                  Comment

                  • Peterww
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 492

                    #24
                    Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                    Jeeuj de zaden van HJM zijn binnen! het waren er toch iets meer dan verwacht, bedankt hiervoor
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

                    Comment

                    • RNL88

                      #25
                      Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                      updateje me zaden van frobanken zijn binnen zijn er ook wat meer dan ik had verwacht. mooi zo

                      Comment

                      • Natures Finest
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2010
                        • 229

                        #26
                        Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                        Voor binnen heb ik het komende jaar de Jack 47, Cream Caramel,Bubba Kush en de Special Cheese opt menu staan...vandaag de Special Cheese binnen gekregen de rest staat al rise and shine erbij om als mamma te spelen

                        GreetZ
                        sigpic

                        Comment

                        • Wierie Wierie
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 848

                          #27
                          Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                          Ik ga dit jaar gewoon weer terug naar mijn oude vertrouwde NLX stekken die ik 2 jaar geleden had
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment

                          • DesC
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jan 2011
                            • 58

                            #28
                            Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                            Ik ga proberen met top44

                            Comment

                            • member10463
                              Banned
                              • Sep 2010
                              • 510

                              #29
                              Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                              Halleluja Jesus Marie. Gij zijt geprezen . Zaden zijn binnengekomen . Ik sta versteld , Royal Frisian en Rooie Marie er nog bovenop. Weldra heb ik een bos met allemaal mooie meisjes namen.

                              Comment

                              • Jake92
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2011
                                • 122

                                #30
                                Re: Welke soorten ga je dit jaar kweken????

                                Deze zomer ga ik guerillagewijs minstens 5, maximum 10 Church zaden van Greenhouse in de grond stoppen, hangt een beetje af van mijn plekjes. Volgens wat ik heb gelezen is dit geen slechte keus voor het belgische zomerweer...

                                En ik zou eigenlijk heel graag voor de zomer nog een kastje knutselen om 2, 3 plantjes micro te kweken. Daarvoor dacht ik aan de Fast Bud, van Sweet Seeds, omwille van de hoogte onder andere.
                                Het microkweken ben ik nog niet zo heel zeker. Dat zou ik vooral willen doen om deze zomer ook al een kleine stash te hebben... En als het lukt (of mislukt maar denk dat het volgende keer wel lukt) ga ik er na de zomer gewoon verder mee door.
                                Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                                Comment

                                Bezig...