Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huisbezoek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dat liep gesmeerd. Weg stress

    Hij heeft foto's gemaakt van de buitenkant en binnen gebruikte hij een glasdingetje om de dikte te meten van de ramen.
    Beetje gebabbeld en ik kwam erachter dat het toch wel iets anders zit.

    Je kunt weigeren ze binnen te laten. Het Energielabel is alleen van toepassing als er een nieuwe huurder komt. Dan wordt er een energielabel gemaakt. Nu was ik van plan om in dit huis oud te worden dus ik had alles kunnen afblazen. Hij zei ook dat dit voor heel Nederland geldt. Het komt vanuit Den Haag.

    Maar goed, ik heb het gehad. Ik vond het telefoontje van de huurder best wel dreigend. Ze bellen op vrijdag en willen maandag langs komen. Daarna heb ik pas de brief gelezen.
    Ik ga nu via een tent kweken, zodat ik hem in 1dag weg kan halen als ze bv. schilderwerk komen doen.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dusseh, ik lees dit zo en denk van, goh..... heeft hij een vers telefoon nummer genomen die hij strictly private houd.

      Net zoals ik, en ook nooit aan dus zelfs mijn advocaat kan mij alleen per mail bereiken.

    #17
    Gelukkig! Alle stress voor niets

    Comment


      #18
      Fijn! Dan ben je er eerst weer van af!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #19
        Tot 31/12 kon je zelf een label aanvragen. Heb wat foto’s gestuurd en de factuur van mijn isolatiemateriaal wat ik heb gebruikt op zolder. Binnen een uur had ik het label. Totale kosten : € 15,-

        Vanaf 1/1 moet een officieel bureau komen kijken, totale kosten 150 tot 200 €. De nieuwe melkkoe is gevonden. Blijkbaar doen die ook niet veel anders dan wat bewijsmateriaal verzamelen.

        Zoals je eerder al hebt geschreven is het label alleen nodig als je de woning verkoopt.

        Jouw verhuurder is gewoon dom geweest, had zich veel geld kunnen besparen door het zelf aan te vragen.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        Bezig...
        X