Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet wat razend per gram duurder word

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet wat razend per gram duurder word

    Korting op 420shop
    De meeste coofeshops waar ik kom hebben de laatste tijd nogal veel prijsverhogingen gedaan. Voor een beetje lekker wiet hier in enschede ben je al bijna 9 euro kwijt voor een gram. Hoe kan dat de prijs ineens zo snel omhoog gaat. Heeft iemand daar een verklaring voor?
    brabantse nachten zijn lang

    #2
    wiet wat razend per gram duurder word

    heb laatst een recordbedrag betaald voor een grammetje Amnesia Haze ( wel goeie wiet )
    Maar voor 12,- per gram zou ik het niet elke week kopen.

    De gemiddelde prijs ligt zo rond de 8 euro denk ik, Whitewidow bijvoorbeeld haalde ik vroeger voor 8,80 (in Guldens) De prijs is dus inderdaad verdubbeld! Helaas pindakaas
    Last edited by Nederhigh; 17 January 2022, 10:13.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Crisistijd he

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Topic uit 2007 hè

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Zat me al af te vragen welke crisis we in 2007 hadden

      #4
      Wat ik ervan begrijp is het 1 grote corrupte bende.... Misschien een beetje zwart wit geroepen maar ik zal het nader proberen toe te lichten. De verkoop van wiet is legaal en alles wat legaal is moet je belasting over betalen. (stelletje graaiers)

      Dan komen we automatisch bij de plek waar de schoen wringt en dat is de inkoop van wiet. Het inkopen van grote partijen wiet is illegaal ook voor een coffeeshop eigenaar. Over de inkoop betaal je dus geen belasting BONUSSS!

      Nu koop ik een kilo wiet voor 4000 euro en ik verkoop het voor 10 euro de gram. Totale omzet is dus 10.000 ik weet t niet helemaal zeker maar volgens mij moet hier al omzet belasting over betaald worden, als ik nu aan de belastingdienst netjes vertel dat ik die kilo voor 4000 gekocht heb heb ik dus 6000 euro winst over mijn winst moet ik ook belasting betalen..... Dus waarom zou ik niet zeggen dat ik die kilo voor 9000 gekocht heb? De boekhouding van de leverancier gaat toch niet gecheckt worden en ondertussen zorg ik als gewiekste shop uitbater ook nog dat ik bijna alleen maar cash betalingen binnen krijg.

      Disclaimer: ik ben geen coffeeshop uitbater en ook geen belasting adviseur, dit zijn louter observaties.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Volgende keer koopje beter in waar het geteeld word
        Rechtstreeks van de boer hier voor ca 1000€ de kg
        Dan heb je nog meer winst

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        € 1000 voor een kilogram :-O

        Dat is waar de beursgenoteerde reuzen aan/onder trachten te geraken qua productieprijs. Is wel onder lamp etc, niet onder de zon.

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Zabuza dat is hier de verkoop prijs maakt hier niet uit lampen of zon wat ik heb begrepen
        Spanje
    Bezig...
    X